مدیرعامل استقلال گفت: خوشحالم که می توانم در کنار گودرزی باشم و تجربه پنجاه ساله حضورم در ورزش را در اختیار این گروه مدیریتی و وزیر ورزش قرار دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده بعد از معارفه خود در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان گفت: گودرزی انسانی خالص و با صفای باطن زیاد است.

وی افزود: گودرزی آمده به ورزش کمک کند و خوشحالم که می توانم در کنار او باشم و تجربه پنجاه ساله حضورم در ورزش را در اختیار این گروه مدیریتی و وزیر ورزش قرار دهم.

سرپرست جدید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان درباره دلیل حضور خود در این سمت افزود : فضای را برای خدمت به ورزش مهیا دیدم و می‌توانم در کنار تیم مدیریتی حاضر به ورزش ایران بیشتر خدمت کنم خوشبختانه ارتباط خوبی با مجموعه مدیران ورزش دارم و تعامل بهتر و بیشتری می توانم ایجاد کنم.

افشارزاده با اشاره به قبول مسئولیت در باشگاه استقلال گفت : همه می‌دانند که در زمانی بحرانی و حساس و با کمبودهای مالی زیاد، مسئولیت مدیر عاملی این تیم را قبول کردم و همواره در سال‌هایی که افتخار مدیریت در ورزش ایران را داشته ام هدفم انجام وظیفه و خدمت به مردم و کشور بوده است.

مشاورعالی وزیر ورزش و جوانان همدلی و همراهی را عامل موفقیت امروز مجموعه مدیریتی ورزش ایران دانست و گفت : حضور یک چهره متخصص و کارآمد در راس ورزش  آرزوی سالیان سال ما بود و خوشبختانه امروز این اتفاق مهم با تدبیر جناب دکتر روحانی افتاده است و همه ما باید در هر سمت و جایگاهی که هستیم برای موفقیت برنامه های ورزش به دکتر گودرزی کمک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.