مدافع پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکلات تیم کمتر شود و شرایط مالی به شکلی باشد که با بازیکنان بزرگ، تیم خوبی ببندیم. من هم می‌خواهم دو، سه سال آخر فوتبالم را با پرسپولیس تمام کنم.

به گزارش ایسنا، محسن بنگر در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: فصل بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم. با شرایطی که برای باشگاه بوجود آمد و با وجود اینکه حمایت لازم از ما صورت نگرفت در آسیا خوب پیش رفتیم. البته می‌توانستیم از سد الهلال هم بگذریم و فکر می‌کنم در کنار بدشانسی‌ها، کمی هم دچار واهمه شدیم. البته اگر از ابتدای فصل شرایط بهتری برای تیم رقم می‌خورد، کار در پایان هم به شکل دیگری تمام می‌شد.

وی ادامه داد: آخر کار فصل آینده پرسپولیس نیز از همین حالا رقم می‌خورد. یکسری اتفاقات باید در همین مقطع روی بدهد و اگر چنین نشود، فرصت از دست رفته قابل جبران نیست. در این مقطع با نظر کادر فنی باید یک تیم قوی ببندیم ولی به هر حال باشگاه با مشکلاتی روبرو است. من امیدوارم با وجود مشکلات، یکسری بازیکنان بزرگ بیایند، چون اسم پرسپولیس هم خیلی بزرگ است و امیدواریم این نام بزرگ تاثیر خود را بگذارد. البته امروز جلسه‌ای هم با آقای نژادفلاح داشتم که ایشان عنوان کردند در حال جذب اسپانسر هستند که مشکلات این مقطع از پیش روی باشگاه برداشته شود. به هر حال باشگاه پرسپولیس هواداران بسیاری دارد و امیدوارم همه به فکر حل مشکلات آن باشند.

بنگر درباره شرایط ادامه فعالیت خود با پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط من با دیگران فرق می‌کند. من با پرسپولیس قرارداد دارم ولی اگر هم قرارداد نداشتم با کمال میل و با تمام وجود در پرسپولیس می‌ماندم. می‌خواهم دو سه سال آخر فوتبال خودم را در پرسپولیس باشم و با این پیراهن از فوتبال خداحافظی کنم.

او درباره وضعیت خود تصریح کرد: هم استخوان پایم و هم استخوان دنده‌ام باید جوش بخورد. هنوز وقتی سرفه می‌کنم از ناحیه سینه احساس درد دارم ولی این مساله جدی نیست. فقط باید پایم خوب شود. در خانه که هستم آتل می‌بندم و فکر می‌کنم ۱۰ روز تا دو هفته طول می‌کشد مشکلم کاملا حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.