پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: همین که نامم به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری استقلال مطرح شده برایم جای افتخار دارد.

مجید نامجو مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه نام او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت باشگاه استقلال در لیگ پانزدهم مطرح شده است، گفت: هنوز هیچ صحبت خاصی با من انجام نشده اما همین که از من به عنوان یکی از گزینه‌ها نام می‌برند برایم جای افتخار دارد. هدف همه استقلالی‌ها رسیدن این تیم به جایگاه ایده‌ال است و فرقی ندارد چه کسی مربی می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای ارائه به باشگاه در صورت رسیدن پیشنهاد هدایت استقلال آماده کرده است، تصریح کرد: هنوز هیچ کسی با من صحبتی نکرده و چطور می‌توانم برای موضوعی که مطرح نشده برنامه آماده کنم.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا در صورت رسیدن پیشنهاد آمادگی پذیرفتن آن را دارد یا نه، گفت: باید این مسئله را بررسی کنم و با در نظر گرفتن تمامی شرایط در این ارتباط پاسخ می‌دهم. هدف همه استقلالی‌ها موفقیت این تیم است. فرقی نمی‌کند چه کسی مربی است مهم این است که استقلال به موفقیت برسد.

نامجومطلق در پاسخ به این سؤال که خیلی‌ها اعتقاد دارند حضور در استقلال با حواشی این تیم در یکی دو سال اخیر ریسک است و آیا اهل ریسک کردن است، عنوان کرد: برای استقلال هر کاری را با جان و دل انجام می‌دهم و در این مورد باید تبعاتی هم که وجود دارد بپذیریم. برای رسیدن به خواسته قلبی باید از خودگذشتگی کرد.

وی در مورد اینکه بحث حضور مربی خارجی در استقلال مطرح است و آیا این تصمیم را درست می‌داند، اظهار داشت: نمی‌دانم. در این ارتباط هیأت مدیره تصمیم گیری می‌کند. آنها بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کنند. به اعتقاد من برای استقلال باید بهترین گزینه انتخاب شود حالا فرقی نمی‌کند این بهترین گزینه داخلی باشد یا خارجی.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه این تیم مشکل مالی دارد و آیا با این شرایط آبی‌پوشان می‌توانند آماده‌سازی خوبی در لیگ پانزدهم داشته باشند، اظهار داشت: در استقلال همیشه مشکلات مالی وجود داشته آنهایی که استقلال را دوست دارند از بسیاری از شرایط این تیم آگاهی دارند. این موضوع چیز جدیدی نیست و باید برایش چاره‌ای پیدا کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.