معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان درباره صحبت‌هایی مبنی بر موافقت با استعفای مدیرعامل و چند تن از اعضای هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان، گفت: من هم شنیده​ام اما ما به مسایل داخلی شرکت فولاد خوزستان ورود نمی‌کنیم.

فرج​الله خبیر در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره این‌که شنیده می​شود هیات مدیره شرکت فولادخوزستان با استعفای مدیرعامل باشگاه فولاد و چند تن از اعضای هیات مدیره این باشگاه موافقت کرده است، اظهار کرد: من هم شنیده​ام که می​خواهند با این استعفا موافقت کنند ولی این‌که موافقت صورت گرفته است یا خیر را نمی​دانم. به هر حال این مساله داخلی است و ما به مسایل داخلی شرکت فولادخوزستان و باشگاه ورود نمی​کنیم و نمی‌توانیم هم این کار را انجام دهیم. ما در ترکیب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه دخالتی نمی​کنیم و این بستگی به نظر مسوولان شرکت فولاد خوزستان دارد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید باتوجه به سابقه فولاد در فوتبال ایران، با این شرایط وضعیت این باشگاه به خطر می‌افتد؟ گفت: شخصا خیلی نگران این اتفاق نیستم، چرا که با جدیتی که مدیرعامل و هیات مدیره شرکت فولادخوزستان دارند، منابع لازم برای ادامه کار باشگاه تامین می​شود و اگر هم قرار است تغییراتی در هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ایجاد کنند، حتما با درایت، آن را انجام خواهند داد و امیدوارم باعث حل برخی مشکلاتی که در باشگاه وجود دارد، شود و در سال‌های آینده نیز شاهد تکرار مشکلاتی که بخش مهمی از آن مربوط به بازیکنان سرباز است، نباشیم.

خبیر با اشاره به برگزاری جلسه​ای که دو هفته پیش در استانداری خوزستان با حضور استاندار و اعضای هیات مدیره شرکت فولادخوزستان برای بررسی و حل مشکلات باشگاه فولاد برگزار شد، گفت: در جلسه​ای که با هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان داشتیم، تاکید شد که به مشکلات این باشگاه توجه شود و به صورتی باشگاه را تامین و کمک کنند که ان​شاءالله تیم فولاد برای فصل ۹۵-۹۴ شرایط بهتری داشته باشد تا همانطور که در گذشته افتخارآفرینی کرده بتواند این افتخارآفرینی خود را تکرار کند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: در هر صورت در آن جلسه بحث و تاکید ما روی این موضوع بود و هیات مدیره شرکت هم مسایلی را بیان کردند؛ اما مجموعنظرات به هم نزدیک بود و نتیجه این شد که کارها به نحو مطلوبی انجام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.