مالک باشگاه میلان می‌گوید روسونری فعلاً تمام تمرکز خود را روی جذب کارلتو برای جانشینی فیلیپو اینزاگی قرار داده است و فعلاً گزینه دیگری ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیلویو برلوسکونی صراحتاً اعلام کرد که برای پروژه جدید خود، جز کارلو آنچلوتی به گزینه‌ دیگری جهت هدایت تیم میلان فکر نمی‌کند و اینکه علاوه بر تلاش برای بازگشت کارلتو، قصد دارد یکی دیگر از مهره‌‌‌های کلیدی خود را به سن‌سیرو برگرداند.

برلوسکونی در گفت‌و‌گو با شبکه اسپورت مدیاست اظهار داشت: من برای کادرفنی تیم به کسی جز آنچلوتی فکر نمی‌کنم. کارلتو خواهد آمد و فکر نمی‌کنم که نیازی به جستجو برای یافتن یک مربی دیگر باشد. به باور من، میلان فرصت فوق‌العاده‌ای برای جذب آنچلوتی به عنوان مربی بعدی خود دارد.

برلوسکونی اعتراف کرد که تیمش در تابستان امسال می‌خواهد یک گام بلند دیگر برای بازگشت به اوج بردارد و آن تلاش برای برگرداندن زلاتان ابراهیموویچ به سن‌سیروست.او ادامه داد: من خیلی دغدغه بازگرداندن او را دارم، اگرچه محقق کردن چنین اتفاقی بسیار سخت است. ما باید صبور باشیم.

مالک باشگاه میلان در پایان تأکید کرد که هواداران تیمش از او خواسته‌اند که آنچلوتی را برگرداند. وی عنوان کرد: تمام هواداران به من برای استخدام آنچلوتی توصیه کرده‌اند. من به توصیه آنها گوش کرده‌ام و راه حل مناسب را پیدا خواهیم کرد. او باید تحت یک عمل جراحی کوچک قرار بگیرد و پس از آن باید با خانواده‌اش برای گرفتن تصمیم نهایی مشورت کند.

آنچلوتی که روز دوشنبه هفته گذشته در پایان یک فصل بدون جام در رئال مادرید از سمت مربیگری کهکشانی‌ها برکنار شد، پیش از این اعتراف کرده بود که اگر رئالی‌ها به او فرصت دیگری برای ماندن در سانتیاگوبرنابئو ندهند، می‌خواهد یک سال به استراحت بپردازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.