رئیس فدارسیون فوتبال آلمان با ابراز نارضایتی از انتخاب مجدد سپ بلاتر به عنوان رئیس فیفا گفت بعید می‌داند که رویکرد این مرد سوئیس برای اداره فدراسیون جهانی فوتبال تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولفگانگ نیرشباخ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان هم به جمع افرادی پیوست که از انتخاب مجدد سپ بلاتر به عنوان رئیس فیفا و باقی ماندن او بر مسند ریاست این سازمان تا سال ۲۰۱۹ انتقاد کرده‌اند.

نیرشباخ با اشاره به سن بالای بلاتر از آن به عنوان مانعی برای ایجاد تغییرات مطلوب در فیفا یاد کرد و گفت: بعد از اتفاقاتی که در هفته گذشته رخ داد (دستگیری شش تن از مقامات ارشد فیفا) می‌توانستید احساس کنید که برای بلاتر باد در جهت مخالف می‌وزد اما در نهایت این شدت این باد آنقدر نبود که تغییری را که ما می‌خواستیم، ایجاد کند. ما در داخل یوفا این حس را داشتیم که شاهزاده علی شانس خوبی برای پیروزی در انتخابات فیفا دارد.

نیرشباخ افزود: بعید می‌دانم که بلاتر عوض شود. در سن ۷۹ سالگی طرز تفکر و سبک زندگی شما تثبیت شده است. بزرگترین نگرانی من این است که با انتخاب مجدد بلاتر نتوان اوضاع را در فیفا آرام نگه داشت. ما یک فیفای مقتدر می‌خواهیم و نیل به این هدف به طرزی باورنکردنی سخت است.

روز چهارشنبه هفته گذشته پلیس سوئیس شش تن از مقامات ارشد فیفا از جمله جفری وب، نایب رئیس این سازمان را دستگیر کرد اما علاوه بر این افراد، نام هشت تن دیگر از مسئولان فیفا نیز به عنوان متهمان ردیف اول پرونده فساد و رشوه‌گیری فدراسیون جهانی فوتبال دیده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.