مربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید بازیکنان تیم تاسیسات دریایی هم در ادامه اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای بازی با پرتغال به سایر بازیکنان ملحق خواهند شد.

محمد هاشم‌زاده در گفت و گو با ایسنا درباره جلسه با رییس کمیته فوتسال، گفت: بعد از اینکه تیم تاسیسات از حضور در پرتغال کناره‌گیری کرد، افتخاری به من گفت که به همره کادر فنی، تیم را برای بازی‌های دوستانه با تیم ملی پرتغال آماده کنیم. ما هم لیست ۱۷ نفره‌ای را اعلام کرده‌ایم.

وی با اشاره به غیبت بازیکنان تاسیسات دریایی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی، خاطرنشان کرد: مسئولان این باشگاه با افتخاری صحبت کرده‌اند و قرار شده بعد از اتمام تمرینات بدنسازی این تیم، آن ها چند روز دیرتر به ما ملحق شوند. حدود دو هفته بعد بازیکنان تاسیسات در اردو حاضر می‌شوند و مقابل پرتغال هم بازی می‌کنند.

مربی تیم ملی فوتسال درباره چگونگی حضور محمد ناظم‌الشریعه در کادر فنی تیم ملی نیز اظهار کرد: او به مدت دو یا سه روز دیگر از اردوی استعدادیابی تیم ملی امید در ماهشهر بر می‌گردد و در تمرینات تیم ملی بزرگسالان هم حاضر خواهد بود.

هاشم‌زاده در تشریح برنامه تیم ملی ذر اردوی آماده‌سازی بازی با پرتغال، گفت: تیم ملی دو هفته برنامه های بدنسازی خواهد داشت و بعد از آن کارهای تاکتیکی را آغاز می کنیم. سپس ۳۰ یا ۳۱ خرداد عازم پرتغال خواهیم شد تا دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور انجام دهیم. بعد از اضافه شدن بازیکنان تاسیسات و بررسی عملکرد آنها، ۱۴ بازیکن را به پرتغال می بریم.

وی درباره احتمال حضور خسوس کاندلاس در پرتغال و همراهی تیم ایران خاطرنشان: قبل از مطرح شدن نام وحید شمسایی برای نیمکت تیم ملی، با خسوس صحبت کرده بودم و او گفت که به پرتغال می آید و صحبت هایی را خواهیم داشت. بعد از مطرح شدن نام شمسایی، دیگر صحبتی با خسوس نداشتم و نمی دانم به آنجا می آید یا نه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.