محمد تقوی کاپیتان سابق استقلال پیشنهاد آبی های تهران برای سرمربیگری را رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمد تقوی چهره محبوب دهه ۷۰ استقلال که حالا سالهاست در لندن زندگی می کند ، این روزها در پیشرفته ترین دوره مربیگری شرکت کرده. دوره ای که کمتر مربی ایرانی دیگری در آن حاضر بوده و تنها فرهاد مجیدی سطح مقدماتی آن را سپری کرد و به نظر می رسد از ادامه دادنش منصرف شده است. او درباره این دوره جدید نوشته :« کمپ تيم ملي انگليس (سنت جرج پارك)و در اولين روز از بخش دوم كورس مربيگري حرفه ايي ام.

اين بخش از كورس بيشتر در مورد ضربات ايستگاهي و حفظ توپ و انعطاف پذيري سيستم ها در فوتبال نوين است.در تمامي طول روز بحث در مورد نوع بازی دورتموند و يورگن كلوب بود و اين موضوع كه چطور او توانسته جيجن پرسينگ را در دورتموند به تكامل برساند.

در روز دوم كورس با سليف ديائو بازيكن سابق تيم ملي سنگال و عضو باشگاهاي موناكو،ليورپول و استوك رابطه صميمانه خيلي خوبي برقرارشد.سليف در شهر ليورپول زندگي مي كند اما با توجه به اينكه داراي آكادمي حرفه ايي فوتبال در سنگال است شناخت بسيارخوبي از فوتبال آفريقا و آسيا وخصوصا تيم ملي جوانان ايران داشت.سليف معتقد بود كه تيم ملی جوانان ايران كه سال گذشته در دبی بازي مي كرد واقعا تحسين برانگيز بود.سليف از تجربياتش در مورد ونگر،هوليه و همينطور بنيتيز می گفت.فوتباليستي دوست داشتني كه اوج كارش در جام جهاني ٢٠٠٢ بود.قرار است بيشتر درموارد فوتبالي با هم درارتباط باشيم و براي ديدن آكادمي اش مرا به كشور سنگال دعوت كرد.از او قول گرفتم كه دراولين سفرم به ايران همراهم باشد.

محمد تقوی اگرچه پیشنهاد سرمربیگری استقلال را نپذیرفته اما شاید سال بعد روی نیمکت آبی ها باشد ، با تعریفی دیگر و در پستی کلیدی تر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.