مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: با پیروزی در دیدار رفت پلی‌اف لیگ برتر نیمی از راه بقا را طی کردیم.

فاضل بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار برگشت استقلال خوزستان و مس کرمان که فردا از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، گفت: با پیروزی یک بر صفری که در دیدار رفت به دست آوردیم نیمی از راه را طی کردیم. همانطور که قبلا بارها تاکید کردیم به بازیکنان و کادرفنی اعتماد داریم. در سه حالت ما به مرحله بعد صعود می‌کنیم و تنها در صورتی که ۲ گل دریافت کنیم از ماندن در لیگ برتر باز می‌مانیم.

وی در مورد اینکه آیا برای آینده استقلال خوزستان تصمیمی گرفتند، اظهار داشت: ۲ هفته قبل هیأت مدیره باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد. چند تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه از اعضای هیأت مدیره گروه ملی هستند. در آن جلسه مهندس شهباز قاطعانه به عبدالله ویسی اعلام کرد تیم را برای فصل بعد آماده کند و تیمی ببندد که شرایط خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در ادامه در مورد اینکه قائم مقام این باشگاه خواهان گرفتن تست دوپینگ در پایان بازی برگشت شده است، گفت: با توجه به حساسیت مسابقات و وجود این شائبه که در لیگ یک نظارت دقیقی نمی‌شود بدون اینکه اتهامی بزنیم درخواست کردیم در مسابقه برگشت از بازیکنان ما و حریف تست دوپینگ بگیرند و حتی به جای ۲ تست از ۴ بازیکن تست بگیرند. مطمئن هستیم هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما این خواهش را از سازمان لیگ کردیم که در بازی برگشت نظارت بیشتری داشته باشند.

وی در مورد اینکه این روزها شایعه لغو بازی پلی‌اف هم بارها مطرح شد و آیا این مسئله تمرکز تیمشان را به هم نزده است، تصریح کرد: بدون شک هر شایعه‌ای اثر وضعی خودش را به همراه دارد و تمرکز تیم را بهم می‌زند. با توجه به تجربه کادرفنی استقلال خوزستان نگران این مسئله نیستیم و می‌دانیم آنها تیم را به بهترین شکل مهیا انجام بازی می‌کنند.

بختیاری در ادامه تأکید کرد: ضمن احترامی که برای مردم خونگرم کرمان قائل هستیم، تقاضا می‌کنم نهایت میهمان نوازی را از تیم ما داشته باشند. در زمین هر اتفاقی بیفتد چه به نفع و چه به ضرر ما باشد یک بحث فوتبالی اتفاق افتاده و نباید مشکل ساز شود. متاسفانه در هفته پایانی لیگ برتر اتفاقاتی افتاد که احساسات تعدادی از هموطنانمان را جریحه دار کرد. امیدوارم دیگر اتفاقی نیفتد که احساسات مردم را جریحه دار کند.

وی با تأکید بر انجام بازی جوانمردانه، یادآور شد:  مهمترین مسئله در فوتبال و ورزش رعایت اصول جوانمردانه است. در بازی آخرمان در لیگ برتر مقابل پیکان پرویز کریمی با گرفتگی عضله و عود دیسک کمرش به میدان رفت. به او تأکید کردیم حتی با وجود احساس درد هم خودش را روی زمین نیاندازد تا اعصاب حریف بهم نریزد. در فوتبال اعتقادی به این کارها نداریم. حق هواداران است که از تماشای فوتبال لذت ببرند. مس کرمان حریف فردای ما تیمی با قدمت و با اعتبار است. امیدوارم فردا بازی زیبایی را مشاهده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.