مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما فعلا در نفت مشغول به کار هستیم و درست نیست که بخواهیم درباره استقلال حرف بزنیم چراکه همه تمرکز ما در حال حاضر بر روی فینال جام حذفی است.

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صعود نفت تهران به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید خدا را شکر کرد که توانستیم از این مرحله صعود کنیم تا مزد یک سال زحمات خود را ببینیم و باور کنید که غلو نمی‌کنم چراکه دعای مردم بود تا ما بتوانیم به این موفقیت برسیم و شاید را به جامعه بیاوریم و خوشحالم که بعد از مدت‌ها فوتبال ایران توانست در عربستان برای مردم شادی‌آفرین باشد.

وی درباره رمز موفقیت نفت تهران در بازی مقابل الاهلی عربستان در شهر جده اظهار داشت: رمز موفقیت تیم نفت ممارست و سخت‌کوشی بازیکنان، تلاش کادر فنی، دعای خیر مردم و حمایت‌های مدیریت باشگاه بود و خوشبختانه باید بگویم در باشگاه نفت همه از مدیریت در بالاترین سطح تا پایین‌ترین سمت‌ها برای موفقیت تیم همدل بودند.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه از علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی سال آینده استقلال نام برده می‌شود و آیا او هم منصوریان را در مقصد بعدی همراهی خواهد کرد یا نه؟ افزود: خیلی قشنگ نیست که الان که ما در تیم دیگری هستیم درباره تیم دیگری حرف بزنیم اما استقلال متعلق به هوادارانش است و ما هنوز چند روز دیگر با نفت کار داریم و درحال حاضر همه تمرکز ما بر روی فینال جام حذفی است و به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم تا بعد از جام حذفی که البته هرچه قسمت باشد همان خواهد شد.

خرمگاه در پایان درباره اینکه آیا نفتی‌ها ناراحت نیستند که هیچ مقامی از فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش به استقبال آنها در بازگشت از عربستان نیامده اظهار داشت: من همیشه مثبت‌نگر هستم و مسئولان حتما کار داشتند که نتوانستند به فرودگاه بیایند اما قطعا موفقیت نفت برای آنها ارزشمند است هرچند که در نهایت خوشحالیم که مردم را شاد کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.