شیخ سلمان بن ابراهیم الخلیفه رئیس AFC به مناسبت اتخاب پنج باره بلاتر به عنوان رئیس فیفا به او از سوی خودش، سازمان متبوعش و خانواده فوتبالی آسیا تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، بلاتر دیشب در شصت و پنجمین نشست سالانه فیفا در زوریخ برای پنجمین بار به عنوان رئیس این سازمان انتخاب شد.

شیخ سلمان بن ابراهیم الخلیفه رئیس AFC در این رابطه گفت: از طرف خودم، سازمان AFC و کل خانواده فوتبال آسیا به سپ بلاتر تبریک می‌گویم که برای پنجمین بار به ریاست سازمان فیفا گزیده شد. AFC همیشه از رئیس فیفا حمایت کرده است و ما همگی از ادامه همکاری‌مان با او خوشحال هستیم و امیدواریم که سبب توسعه و پیشرفت شویم.

همه ۴۶ عضو آسیایی فیفا در گردهمایی یاد شده شرکت کردند. نشست فیفا فعالیت‌های سازنده و همکارانه فوتبال را در جهان توسعه بخشید. این نشست همچنین کمک کرد به مسائل مهمی‌ چون مالکیت شخص ثالث در فوتبال، مساله فلسطین- رژیم اشغالی،‌ نبرد علیه تبعیض، داوری،‌ توسعه فوتبال، مسائل پزشکی و ساختار ضروری دولت‌ها و ملت‌ها در توسعه اصلاحات فیفا.

گفتنی است که آسیایی‌ها همگی برخلاف آن‌چه منطقی به نظر می‌رسد که به پرنس علی رای دهند، روی خود را در انتخابات دیشب به سوی بلاتر برگرداندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.