بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مدتی که در پرسپولیس بودم آنقدر برایم حاشیه درست کردند که حتی نمی‌توانستم در انظار عمومی حاضر شوم!

مبین میردورقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس و حاشیه‌هایی که حضور او در این تیم به وجود آورد گفت: زمان کادر فنی قبلی پرسپولیس من به این تیم آمدم آن هم زمانی که پرسپولیس نیاز به مدافع چپ داشت و آن زمان من از سایپا دو جلسه با سرخپوشان تمرین کردم و بعد صحبت‌های نهایی انجام شد و سپس جذب پرسپولیس شدم.

وی ادامه داد: البته نمی‌دانم چرا حضور من در این تیم این همه شهر را شلوغ کرد. من در حالی سهمیه زیر ۲۳ سال پرسپولیس بودم که خیلی‌ها رزومه حضور در جام جهانی را از من می‌خواستند هرچند که باید بگویم من جای کسانی به پرسپولیس آمدم که از آسیا ویژن به این تیم آمدم اما حضور من در پرسپولیس شروع‌کننده حاشیه‌های هدفمند زیادی بود که به نظر می‌رسید برای کوبیدن سرمربی تیم یا خود پرسپولیس این حاشیه‌ها انجام می‌شد.

میردورقی خاطرنشان کرد: یک برنامه تلویزیونی نصف وقتش را به حضور من در پرسپولیس اختصاص داد که نمی‌دانم این مسئله عقلانی بود یا قصاص قبل از جنایت اما خیلی‌ها به من می‌گفتند که کارم با توجه به مسائل مطرح شده در این برنامه سخت می‌شود اما خودم فکر می‌کردم همه چیز در زمین رقم می‌خورد اما دیدم که اینطور نیست و خیلی از مردم حرف‌های مطرح شده در این برنامه را باور کردند. من همیشه در تمرین سعی می‌کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و شاید اگر کادر فنی قبلی در پرسپولیس باقی می‌ماند به من بازی می‌رسید چراکه همه دیدند از پستی که من آنجا بازی می‌کنم تیم چقدر ضرر کرد و ای کاش که یک شانس به من داده می‌شد.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با این همه سال‌های دیگر هم وجود دارد و مطمئن باشید طوری فوتبال بازی می‌ کنیم که از عملکرد من خیلی‌ها نتوانند سرشان را بالا بگیرند اما به خاطر یکسری از حاشیه‌ها و شایعات دروغ در خیابان هم آسایش نداشتم اما مطمئن باشید که به خاطر همین حاشیه‌ها سال آینده در بهترین تیم بازی می‌کنم تا همه چیز را جبران کنم چراکه در این مدت فشار زیادی بر روی خانواده و برادرانم بود به طوری که آنها چند هفته نمی‌توانستند از خانه بیرون بیایند و خودم هم به سختی می‌توانستم در انظار عمومی حاضر شوم.

وی درباره اینکه به کادر فنی قبلی پرسپولیس اتهام دلالی بابت حضور او در پرسپولیس زده شد افزود: دلالی برای بازیکنانی است که قراردادشان میلیاردی است نه قرارداد من که آنقدر ناچیز است که رویم نمی‌شود آن را اعلام کنم اما باید بگویم که قرارداد من در سایپا بهتر از پرسپولیس بود و من به این تیم آمدم تا ملی‌پوش شوم که البته اینطور نشد. در هفته پنجم لیگ مجید جلالی در سایپا به من گفت که در نیم‌فصل دوم به تو شانس بازی می‌دهم اما خودم فکر می‌کردم که شرایط در پرسپولیس برایم راحت‌تر است اما کسی را نداشتم که از من حمایت کند و فهمیدم که باید تمرکزم را بیشتر روی بیرون از فوتبال بگذارم.

میردورقی درباره اینکه گفته می‌شود او با حمایت‌های پشت پرده پدرش توانست به پرسپولیس بیاید گفت: نقش پدرم در آمدن به پرسپولیس زیر صفر بود اما او در این مدت خواست خیلی‌ چیزها را ثابت کند. پدرم فقط یک بار آن هم زمان یکه در نوجوانان بازی می‌کردم بازی مرا دید و بعد از آن فیلم بازی‌های من را تماشا می‌کرد و آن شب هم مجبور شد که روی خط آن برنامه تلویزیونی برود تا از حق من دفاع کند.

وی در پاسخ به این سوال که بازینکان زیادی به پرسپولیس آمدند اما چرا این حاشیه‌ها و اتهام‌ها تنها به او زده شد افزود: ابتدای صبحت‌هایم هم گفتم که یکسری می‌خواستند کادر فنی پرسپولیس را بکوبند و شاید شانس من بود که دست روی من گذاشتند. شاید هم خدا می‌خواست من را امتحان کند!

بازیکن اسبق سایپا در مورد اینکه چرا برانکو هم به او بازی نداد گفت: او فیلم بازی‌های تیم را دیده بود هرچند که نمی‌‌توانست ریسک کند البته قرار بود در بازی با گسترش فولاد من بازی کنم و حتی از دقیقه ۳۰ تا ۷۰ گرم کردم اما مصدومیت عباس‌زاده باعث شد تا بازی در لباس پرسپولیس قسمتم نشود.

میردورقی درباره درگیری فیزیکی‌اش با محمدرضا خانزاده در تمرین روز شنبه هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمود خوردبین به صورت کامل در جریان همه چیز است اما باید بگویم که من در این مدت مصاحبه‌ای نکردم اما عده‌ای از قول من مصاحبه نوشتند اما اتفاق خاصی هم بین من و خانزاده رخ نداد و شاید از این دست اتفاقات در تیم‌های دیگر زیاد رخ بدهد اما نمی‌دانم چرا یک تکل ساده از من را هم تیتر اخبار کردند به طوری که فوتبال من نابود شد!

وی در پایان درباره اینکه برای آینده‌اش چه برنامه‌ای دارد افزود:‌هنوز تصمیمی نگرفته‌ام اما آن‌ها می‌خواهند من در پرسپولیس بمانم اما خودم دیگر نمی‌خواهم چرا که می‌خواهم جایی بروم که بتوانم بازی کنم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.