سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دلایل حضورش در تمرین تیم ملی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  برانکو ایوانکوویچ در خصوص حضورش در تمرین امروز (جمعه) تیم ملی اظهار داشت: من لذت می‌برم که به تمرین تیم ملی آمدم و زیباترین لحظات زندگی من زمانی است که نزدیک زمین فوتبال هستم و به این دلیل به تمرین تیم ملی آمدم که همکارم را ببینم و بهترین آرزوها را برای او در آستانه مسابقاتی که پیش رو دارند داشته باشم.

وی افزود: در این تمرین بازیکنان را دیدم که دو نفر از آنها پیش از این شاگردان قدیمی من بودند که آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی پیش از این سابقه کار کردن با من را داشتند و واقعا از اینکه آنها را دیدم لذت بردم. همچنین با کی‌روش نیز صحبت‌هایی داشتیم و راجع به مشکلات فوتبال ایران صحبت کردیم. اینکه چگونه می‌شود این مشکلات را مطرح کرد و با برطرف کردن سطح فوتبال ایران را ارتقا دهیم.  اینکه فوتبال ایران چه می‌خواهد و چه چیزی می‌تواند آینده فوتبال ایران و تیم ملی را تضمین کند صحبت‌هایی که بین من و کی‌روش مطرح شد و مابقی صحبت‌ها مسائلی بود که بین ما مربیان مطرح می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه خودش زمانی سرمربی این تیم بوده و چه حسی داشت که در تمرین تیم ملی حضور یافت، گفت: من زمانی که در جام جهانی ۲۰۰۶ سرمربی تیم ملی بودم و بعد از آن جدا شدم، قصد داشتم در تیم ملی کرواسی مربیگری کنم و این اتفاق پس از جام جهانی آلمان قرار بود رخ بدهد اما این کار را انجام ندادم و گفتم که می‌خواهم در تیم باشگاهی مربیگری کنم. به این دلیل که در تیم باشگاهی شما هر روز کار می‌کنید و این‌گونه می‌توانستم بیشتر به فوتبال کمک کنم و اولویت کار من حضور در تیم‌های باشگاهی شد.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا کارلوس کی‌روش نظر او را در خصوص تیم ملی پرسید و مشورتی گرفت یا نه، اظهار داشت: کی‌روش همکار من است و او ثروتی از تجربه محسوب می‌شود، کسی که در رئال مادرید و منچستریونایتد مربیگری کرده است و در تیم ملی پرتغال حضور داشته مطمئنا مربی بزرگی است، مطمئنا اولویت برای کار کردن با چنین مربیانی است و ما باید سراغ چنین مربیانی برویم که صاحب تجربه زیادی هستند و بیش از ۳۰ سال تجربه دارند. حضور من در تمرین تیم ملی هم برای تبادل اطلاعات بود و خوب است که همیشه این اتفاقات رخ بدهد.

وی درباره اینکه در تمرین تیم ملی بازیکنان جوان حضور داشتند و آیا بازیکنی مدنظرش قرار گرفت که به پرسپولیس اضافه شود، گفت: طبیعتا انتخاب بازیکنان همیشه روندی است که باید مدام روی آن کار کرد و ما هم در پرسپولیس همیشه به دنبال تکمیل و تقویت کادر و بازیکنان‌مان هستیم. ما بازیکنان مدنظرمان را از طریق رسانه‌ها اعلام نمی‌کنیم چرا که باشگاه تلاش می‌کند بهترین بازیکنان را جذب کرده و اگر این اتفاق رخ بدهد آن را اعلام می‌کنیم، ضمن اینکه بازیکنانی که ما می‌خواهیم فقط آنهایی هستیم که ما میل به آنها داریم اما جذب آنها بستگی به بودجه و شرایطی دارد که باشگاه در نظر می‌گیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )