تمرین امروز تیم ملی در شرایطی برگزار شد که برانکو ایوانکویچ در این تمرین حضور پیدا کرد و از جایگاه وی آی پی نظاره گر این جلسه تمرینی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز تیم ملی فوتبال در حالی طبق روال روزهای گذشته از ساعت ۱۸ در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) آغاز شد که باد و طوفان شدید این تمرین را تحت تاثیر قرار داده بود.

حاشیه های این تمرین را در زیر می خوانید:

* بازیکنان طبق روال روزهای گذشته از ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه وارد زمین شدند و به تنیس فوتبال و پاسکاری های کوتاه و بلند مشغول شدند این تمرین از ساعت ۱۸ باحضور کارلوس کی‌روش به طور جدی آغاز شد و پس از صحبت های سرمربی تیم ملی بازیکنان با دویدن در دایره میانی زیر نظر دیگو بدنهایشان را گرم کردند.

* ملی پوشان سپس به پشت دروازه رفتند تا به کارهای بدنسازی بپردازند. در این هنگام باد و طوفان شدیدی در محل تمرین تیم ملی آغاز شد و باران شدیدی هم شروع به بارش کرد مسئله ای که موجب شد تا حدود ۵۰ هوادار حاضر در ورزشگاه به مکانهایی سرپوشیده بروند.

* برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز همراه رضا چلنگر مترجمش در محل تمرین حاضر شد و از نزدیک این جلسه تمرینی را تماشا کرد. افشین پیروانی هم به جایگاه وی آی پی رفت تا در کنار برانکو تمرین را تماشا کند.

* علی نظرمربی محمدی سابق داماش گیلان هم از جایگاه ویژه این تمرین را تماشا می کرد. علی کریمی بازیکن مصدوم تیم ملی هم پشت دروازه تمرینات اختصاصی اش را دنبال می کرد که با شروع باران به رختکن رفت. همچنین هاشم بیک زاده هم پشت دروازه دیگر به تمرینات اختصاصی  پرداخت.

*  وزش شدید باد و طوفان تا حدی بود که چندین تابلوی تبلیغات کنار زمین واژگون شد.

* بازیکنان سپس مانند روزهای گذشته در دو گروه و به سبکی خاص به فوتبال درون تیمی مشغول شدند که کی روش هم از میانه میدان عملکرد بازیکنان را مورد بررسی قرار داد.

* اسماعیل شریفات هم که برای برگزاری مراسم ازدواجش به اهواز سفر کرده بود به علت گرد و غبار شدید توانست به موقع برگردد و امروز هم غایب بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.