پنجمین تمرین دومین مینی‌کمپ تیم ملی بعدازظهر امروز (جمعه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پنجمین تمرین تیم ملی در مینی کمپ دوم امروز (جمعه) در حالی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه دستگردی آغاز شد که این تمرین تحت‌الشعاع شرایط جوی تهران بود و طوفان نظم تمرین را به هم ریخته بود.

* در تمرین امروز نوع گرم‌کردن بازیکنان بسیار جالب و متفاوت نسبت به روزهای قبل بود به طوری که در دایره میانی میدان نیزه‌هایی کاشته شده بود که بازیکنان به صورت نیم‌دایره دوره این نیزه‌ها می‌دویدند و خود را به این شکل گرم می‌کردند، سپس روی تشک‌های کوچکی که در زمین چیده شده بود به انجام حرکات کششی پرداختند.

* بازیکنان پس از دویدن و گرم کردن کار با توپ را آغاز کردند تا برای تمرین تاکتیکی که اصلی‌ترین بخش تمرین بود، آماده شوند. این قسمت از تمرین به این شکل بود که اعضای گروه سبز در قسمتی از زمین و در دو تیم ۴ نفره به بازی آقاوسط پرداختند و اعضای گروه سفید و قرمز نیز در میانه میدان تمرین سر زدن و استپ سینه انجام دادند.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در تمرین تیم ملی حضور داشت که ابتدا مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی در جایگاه VIP حاضر شد و به او خوشامد گفت. در اواسط تمرین هم افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی نزد برانکو رفت و گفت‌وگوی طولانی‌ مدتی با او انجام داد. علاوه بر برانکو، علی نظر‌محمدی هم امروز در تمرین تیم ملی حضور داشت و نکات لازم را یادداشت‌برداری کرد.

* بازیکنان پس از انجام تمرینات اولیه و گرم کردن بخش اصلی تمرین را آغاز کردند که مانند روزهای قبل ۳ تیم سبز، سفید و قرمز تشکیل شدند که دو تیم در داخل میدان فوتبال تحت فشار انجام دادند و یک تیم هم روی خط فرضی اجازه بیرون رفتن توپ را نمی‌داد.

* در آغاز فوتبال درون تیمی هوای تهران به شدت تغییر کرد که طوفان شدید و رگبار تمرین را تحت‌الشعاع قرار داد. به طوری که بخشی از تابلوهای تبلیغاتی دور زمین کنده شد و روی زمین افتاد اما با این حال بازیکنان تمرین خود را ادامه دادند. 

* اسماعیل شریفات که به دلیل مراسم عروسی‌اش روز گذشته در تمرین حضور نداشت امروز در حال بازگشت به تهران بود اما به دلیل گرد و غبار پرواز او از اهواز به تهران انجام نشد تا امروز هم غایب تمرین تیم ملی باشد.

* علی کریمی هم که به دلیل مصدومیت همچنان پشت دروازه تمرین می‌کرد پس از بارانی شدن هوا به رختکن رفت و تمرینش را ادامه نداد.

* حدود ۴۰ هوادار از تمرین امروز تیم ملی دیدن کردند که بین آنها دو تماشاگر خانم نیز حضور داشت اما بعد از بارانی شدن هوا همه تماشاگران به قسمتی از ورزشگاه رفتند که خیس نشوند و ۲ تماشاگر خانم نیز ورزشگاه را ترک کردند. 

* هاشم بیک‌زاده که به نظر می‌رسید در تمرین امروز کمی دچار مشکل است به صورت اختصاصی با دکتر دیه‌گو پشت دروازه تمرین کرد. 

* اواسط فوتبال درون تیمی کارلوس کی‌روش، مارکار آقاجانیان را صدا زد و نکات فنی لازم را به او گفت تا به برخی بازیکنان گوشزد کند. لوسیانو کروز مربی تیم ملی هم در این بخش از تمرین فقط یادداشت‌برداری می‌کرد و بازیکنان را به صورت کامل زیر نظر داشت. 

* بازیکنان پس از ۲۰ دقیقه فوتبال تحت فشار استراحت کوتاه کردند و بعد از آن دروازه‌ای که در میانه میدان قرار داشت به سمت دیگری چرخید و بازیکنان در نیمه دیگر زمین تمرینات خود را ادامه دادند. 

* آندرانیک تیموریان در اواسط تمرین به سمت کروز رفت و پس از دست کشیدن روی سر و صورت او دستش را به صورت خودش کشید و چند لحظه‌ای با مربی تیم ملی به شوخی کردن پرداخت که این موضوع باعث خنده کروز شده بود. 

* هنگامی که فوتبال تحت فشار برگزار می‌شد، فروزان و حسینی دو دروازه‌بان تیم ملی که در تیم‌ها حضور نداشتند در نیمه دیگر زمین و از میانه میدان اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه کردند که البته هیچ کدام از توپ‌های فروزان وارد دروازه نشد. به نظر می‌رسید دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال این روزها چندان آماده نیست چون در فوتبال درون تیمی هم گل‌های بدی وارد دروازه او شد. در نهایت سه دروازه‌بان به طور متناوب درون دروازه قرار گرفتند و گروه‌های سه‌گانه بازیکنان به سمت دروازه شوت زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.