آخرین تمرین نوبت عصر دومین مینی کمپ تیم ملی از ساعت ۱۸ در مجموعه پاس قوامین دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، تمرین امروز تیم ملی درحالی دنبال شد که از ساعت ۱۸:۲۰، هوا به شدت بارانی و باد شدید تمرین تیم ملی را تحت تاثیر قرار داد، اما این وضعیت طولانی نبود و با گذشت حدود پانزده دقیقه از آغاز شرایط بد آب و هوایی همه چیز به حالت عادی بازگشت.

هاشم بیگ زاده در تمرین امروز به صورت اختصاصی پشت دروازه کار خود را دنبال کرد، علی کریمی به دلیل مصدومیت پس از چند دقیقه تمرین را ترک کرد و اسماعیل شریفات نیز که به دلیل مراسم ازدواجش دو شب قبل اردوی تیم ملی را ترک کرده بود به دلیل شرایط آب و هوایی به تمرین امروز تیم ملی نرسید.

ملی پوشان راس ساعت ۱۸ در زمین مجموعه پاس قوامین تمرین خود را آغاز کردند، آن ها ابتدا با جمع شدن در میانه زمین و حرکت در میان نیزه های کاشته شده با انجام حرکات ضربدری خود را گرم کردند، پس از آن بر روی تشک های مستقر در کنار زمین رفتند تا حرکات کششی را انجام دهند، پس از آن نیز تمامی ملی پوشان با رفتن به پشت دروازه حرکات سرعتی کوتاه و بلند را در دستور کار قرار دادند.

در لحظات ابتدایی از تمرین به دلیل بارش شدید باران و وزش شدید باد تماشاچیانی که از نزدیک برای تماشای تمرین تیم ملی آمده بودند، مجبور شدند به مکانی امن پناه ببرند. در میان این تماشاچیان دو خانم نیز حضور داشتند که بعد از ایجاد شرایط بد آب و هوایی ورزشگاه را ترک کردند. در این بین تبلیغات محیطی دور زمین نیز پس از وزش باد شدید دچار آسیب شد.

بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن ۲۵ دقیقه ای به کناره زمین رفتند تا با استراحتی چند دقیقه ای گلویی تازه کنند و تمرینات اصلی را انجام دهند.

پس از این بازیکنان تیم ملی همانند روزهای قبل به سه گروه سبز و سفید و قرمز تقسیم شدند تا در نیمه زمین به فوتبال بپردازند. این تمرین مشابه تمرین روزهای قبل بود که بازیکنان یک تیم دور تا دور زمین قرار می گرفتند و با پاس دادن به بازیکنان دو تیم فوتبال بازی می کردند، هر یک از این تیم ها با گذشت بازه های زمانی چند دقیقه ای جای خود را تغییر می دادند. بازیکنان در این تمرین اجازه حرکات اضافی با توپ نداشتند و باید با ضربات یک یا دو ضرب توپ را به جریان در می آوردند.

مسعود شجاعی در لحظه ای از تمرین با مصدومیتی جزیی همراه شد که با دخالت کادر پزشکی مشکل بوجود آمده برای او برطرف شد.

در تمرین امروز تیم ملی برانکو ایوانکوویچ نیز حضور یافته بود و از جایگاه وی آی پی شاهد تمرینات بود، افشین پیروانی در طول این مدت او را تنها نگذاشت و با او گرم صحبت بود.

آخرین تمرین تیم ملی با ضربات ایستگاهی بازیکنان سه گروه سفید، سبز و قرمز از روی قوس محوطه جریمه بدون حضور دیوار دفاعی همراه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.