مدافع ملی پوش تیم ملوان بندرانزلی اظهار داشت: پیش از دیدار با عربستان به‌شدت از ناحیه کمر مصدوم بودم و بازی کردنم موجب می‌شد تا خانه‌نشین شوم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین کنعانی در خصوص دعوتش به تیم ملی گفت: خوشحالم که کی‌روش این اعتماد را به جوان‌ها داشته و چند بازیکن را از تیم امید به تیم بزرگسالان آورده است. امیدوارم بتوانم نظر کی‌روش را جلب کنم و آنقدر در تیم ملی خوب باشم که راهی اروپا شوم.

وی در خصوص شایعه مصدومیتش پیش از دیدار تیم امید مقابل عربستان که گفته می شد این بازیکن عمدا خودش را به مصدومیت زده، افزود: اصلا چنین چیزی نبود. من به شدت از ناحیه کمر مصدوم بودم و اگر در آن مسابقه بازی می کردم ممکن بود یکی دو ماه خانه‌نشین شوم و به علت مصدومیت در آن مسابقه بازی نکردم.

کنعانی همچنین در رابطه با وضعیت قراردادش با باشگاه ملوان تصریح کرد: من به عنوان سرباز در تیم ملوان حضور دارم و یک فصل دیگر نیز باید در این تیم بمانم و پس از اتمام آن باید به پرسپولیس برگردم و یک نیم فصل نیز با این تیم قرارداد دارم.

بازیکن ملی‌پوش تیم ملوان انزلی در پایان اضافه کرد: با حضور در تیم ملی بزرگسالان کارنامه‌ام در تمام تیم‌های ملی تکمیل شد و امیدوارم در تیم بزرگسالان آنقدر خوب باشم که بتوانم به اروپا بروم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.