مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌گوید با دعوت به تیم ملی بزرگسالان پرونده حضورش در تیم های ملی فوتبال ایران کامل شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمدحسین کنعانی زادگان در نشست خبری پیش از تمرین امروز (جمعه) تیم ملی با اشاره به اینکه از دعوت به تیم ملی خوشحال است، اظهار کرد: خوشحالم که با دعوت به تیم ملی بزرگسالان پرونده حضورم در تیم های ملی کامل شد. از کی روش تشکر می‌کنم که با دعوت به تیم ملی به من اعتماد کرد. تمام تلاش را می کنم تا کی‌روش مرا بپذیرد و آنقدر خوب کار کنم تا به تیم های اروپایی بروم.

وی درباره شائبه های پیش آمده از مصدومیتش قبل از دیدار تیم المپیک مقابل عربستان و اینکه باشگاه ملوان به او اجازه حضور نداده، بیان کرد: من واقعا مصدوم بودم و کمر درد شدیدی داشتم. با باشگاه صحبت کردم و بازی کردنم باعث می‌شد دو ماه از فوتبال دور باشم. بنابراین ترجیح دادم استراحت کنم.

مدافع دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال درباره قراردادش با ملوان نیز عنوان کرد: هم اکنون سرباز هستم و یک فصل دیگر در ملوان حضور خواهم داشت و پس ار آن به پرسپولیس می‌روم چون یک نیم فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.