تونی اولیویرا و باشگاه تراکتورسازی تبریز در آستانه ادامه همکاری با یکدیگر قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، با پایان جنجالی رقابت های لیگ برتر فوتبال و از دست رفتن جام قهرمانی برای تراکتورسازان، جلسه هیئت مدیره تراکتورسازان در حالی برگزار شد که یکی از خروجی های مهم این جلسه، تاکید بر حفظ تونی اولیویرا به عنوان سرمربی این تیم بود.

اولیویرا که در سه مقطع مختلف هدایت تراکتورسازان را بر عهده گرفته، در این مدت موفق به کسب یک عنوان قهرمانی در جام حذفی شده و در لیگ چهاردهم نیز در آستانه قهرمانی قرار داشت که با اتفاقات جنجالی، این جام از دست رفت.

این مرد پرتغالی در میانه های فصل گذشته جایگزین رسول خطیبی شد و با قراردادی یک و نیم ساله توافقی، هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده گرفت و مقرر شد قرارداد این فصل بصورت توافقی بین طرفین تمدید شود.

حال پس از استراحت چند روزه کادر فنی و حضور اولیویرا در پرتغال، گفته می‌شود وی در روزهای آینده به ایران بازمی‌گردد تا توافقات نهایی را برای تمدید قرارداد انجام دهد و کار نقل و انتقالات تراکتورسازان برای فصل آینده آغاز شود.

البته میزان قطعیت تمدید قرارداد این مربی پرتغالی، احتمالاً روز یکشنبه در جلسه اصحاب رسانه با مدیرعامل تراکتورسازی اعلام می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.