عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در جریان انتخاب ۸ گزینه برای مربیگری استقلال قرار ندارم.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد صحبت‌های نجف‌نژاد که گفته ۴ گزینه داخلی و ۴ گزینه خارجی از سوی هیئت مدیره در نظر گرفته شده‌اند گفت: آخرین بار که جلسه هیات مدیره برگزار شد، هیچ حرفی در مورد انتخاب سرمربی یا انتخاب گزینه‌ها به میان نیامد. فقط این بحث مطرح شد که اگر واگذاری باشگاه منتفی شد، دوباره تشکیل جلسه دهیم و در مورد برنامه‌های باشگاه از جمله انتخاب سرمربی صحبت کنیم.

او ادامه داد: قرار است روز دوشنبه جلسه تشکیل شود و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد. افشارزاده گفته روزمه چند مربی را دریافت کرده ولی نگفته که با مربی خاصی مذاکره کرده است. او مسئول است ولی خودش هم تاکید کرده که با مربی‌ای مذاکره نکرده است.در حال حاضر حل مشکلات مالی از انتخاب سرمربی مهمتر است و وقتی پول نباشد چطور می‌توانیم در مورد انتخاب سرمربی و جذب بازیکن تصمیم بگیریم؟

پورحیدری خاطرنشان کرد: اکنون مهمترین موضوع حل مشکلات مالی است و باید دید آیا قرار است اسپانسر باشگاه دوباره با استقلال همکاری کند یا اینکه اتفاقات دیگری خواهد افتاد. در شرایط حساسی قرار داریم و این مسائل باید هر چه زودتر مشخص شود. انتخاب سرمربی چیزی نیست که برای ما یک چالش بزرگ باشد ولی ابتدا باید مباحث مالی را مورد نظر قرار دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد این که آیا مربی داخلی برای این تیم بهتر است یا خارجی گفت: دوست داریم مربی خارجی بزرگ بیاید و تاثیرش را در استقلال ببینیم ولی وقتی پول نداریم چطور باید هزینه‌اش را بدهیم؟ مربی خارجی خوب هزینه ای ۷۰۰ هزار تا یک میلیون دلاری در بر خواهد داشت و این در حالی است که استقلال با مشکلات مالی مواجه و چیزی هم فعلا تغییر نکرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.