عضو هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: هیات مدیره باشگاه سه ماه است که هیچ جلسه‌ای نداشته است.

محمود آذرگون در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت باشگاه ملوان، گفت: ما هم مثل بقیه خبرها را در مورد ملوان می‌شنویم زیرا هیات مدیره باشگاه در ۲-۳ ماه اخیر هیچ جلسه‌ای برگزار نکرده است. ما هم شنیدیم که پورغلامی قرار است سرمربی فصل آینده ملوان باشد.

وی ادامه داد: فصل گذشته ملوان مدیرعامل نداشت و امیدوارم که هیات مدیره باشگاه هرچه زودتر تشکیل جلسه بدهد و برای فصل آینده برنامه‌ریزی کند و بودجه و سرمربی مشخص شود.

آذرگون در مورد اینکه محجوب از اینکه مالک ۷۰ درصد سهام باشگاه است ولی فقط دو عضو در هیات مدیره دارد و نیروی دریایی با ۳۰ درصد سهام سه عضو در هیات مدیره دارد، گفت: این شرایط را از روز اول محجوب می‌دانست.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، گفت: محجوب مدعی است که بدهی ندارد اما من هم شنیده‌ام که بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان هنوز پرداخت نشده است.

آذرگون در مورد اینکه چرا هیات مدیره باشگاه نقشی فعال در ملوان ندارد،گفت: بله هیات مدیره باشگاه باید نقشی فعال داشته باشد و در جلسات تصمیم‌گیری کند و این تصمیم‌ها اجرایی و همفکری انجام شود اما در اواخر فصل به دلیل اینکه تیم به حاشیه نرود اعضای هیات مدیره کمتر صحبت کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان در مورد شایعه نامه‌نگاری محجوب با فرماندار انزلی برای پس دادن تیم، گفت: من از این مساله بی‌خبرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.