رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با اعلام این موضوع که ۸ گزینه داخلی و خارجی مد نظر باشگاه است گفت:مربیان مد نظر گزینه های باشگاه استقلال هستند نه نظر شخصی من.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه آینده هیات مدیره باشگاه استقلال و محوریت این نشست گفت: قرار است روز دوشنبه جلسه هیات مدیره با حضور اکثریت اعضا برگزار شود و پیرامون انتخاب سرمربی به نتیجه برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قطعا در جلسه روز دوشنبه سرمربی انتخاب می‌شود یا خیر گفت: مطمئنا باید چنین تصمیمی بگیریم که اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم خیلی عقب می‌افتیم.

رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه چه افرادی مدنظر این باشگاه برای سکان هدایت آبی‌پوشان در فصل آینده هستند گفت: ما اسامی را نمی‌توانیم اعلام کنیم اما قطعا ۴ گزینه خارجی و ۴ گزینه داخلی مدنظر اعضای هیات مدیره هستند.

بهرام افشارزاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با فارس، اعلام کرد که اگر شخصی از هیات مدیره نفراتی را به عنوان گزینه‌های هدایت استقلال اعلام کرد نظر شخصی‌اش را گفته است، نجف‌نژاد در این باره گفت: این ۸ گزینه داخلی و خارجی مدنظر باشگاه و اعضای هیات مدیره هستند و ما بنا داریم که یک نفر را انتخاب کنیم. این نظر شخصی من نیست و نظر کل اعضای هیات مدیره است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص انتقاداتی که به برگزاری مزایده سرخابی‌ها وارد شده است گفت: خوشبختانه این مزایده منتفی شد و مجلس بنا دارد با وزارت ورزش و اقتصاد و همچنین سازمان خصوصی‌سازی نشستی را برگزار کند. اگر قرار بود در مزایده‌ها تصمیم‌گیری شود مطمئن باشید که دوباره تصمیم بدی برای این دو باشگاه گرفته می‌شد. روال در ۳۰ سال گذشته این گونه بوده که دولت از این دو باشگاه حمایت کند و این بی‌انصافی است که بگوییم دولت به استقلال و پرسپولیس لطمه زده است.

وی تاکید کرد: در این ۳۰ سال با وجود تمامی مشکلات دولت این دو باشگاه را اداره کرده و حتی اگر قرار باشد دو باشگاه واگذار هم شود بدهی‌ها به گردن خود دولت است پس این بی‌انصافی است که دولت را زیر سوال ببریم. تصمیم اخیر برای عدم واگذاری دو باشگاه کاملا درست بود چون باید در خصوص ۲۰ میلیون هوادار هر دو تیم تصمیم‌گیری شود و شما می‌بینید که گاها هواداران برای استقلال و پرسپولیس سکته کرده و جان خود را هم از دست داده‌اند پس این درست نیست که به چنین تصمیمی اهانت شود و مطمئن باشید تصمیم دولت و مجلس از سر خیرخواهی بوده است.

نجف‌نژاد در خصوص اینکه آیا قرار است جلسه‌ای میان اعضای هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش برگزار شود یا خیر؟ گفت: قرار است چنین جلسه‌ای برگزار شود اما آقای گودرزی تصمیم دارد ابتدا با وزارتخانه‌های مربوطه نشستی را برگزار کند و در نهایت با مجمع جلسه بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.