سرمربی ۵۵ ساله ناپولی اعلام کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری این تیم کنار خواهد رفت و احتمال تمدید قراردادش با این تیم را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس که این روزها به شدت شایعه حضورش روی نیمکت رئال‌مادرید مطرح و محتمل‌ترین گزینه جانشینی کارلو آنچلوتی است با اعلام پایان کارش در ناپولی گفت: مایلم از رئیس باشگاه، باشگاه ناپولی و تمامی هواداران به خاطر این دو سال تشکر کنم، تجربه حضور من در این اینجا به پایان رسید. می‌خواهم از این باشگاه خداحافظی کنم ولی به دنبال این هستم تا به حضورم در این تیم با پیروزی در بازی آخر لیگ و کسب سهمیه حضور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا پایان دهم.

وی افزود: همیشه ترک کردن جایی که مردم رفتار خوبی با شما داشته‌اند، خیلی دشوار است ولی مشخص بود که دوره‌ام در ناپولی به پایان رسیده و نیاز به کسب تجربه دیگری در آینده داشتم. چند هفته پیش با همسرم برای متقاعد کردنش برای ماندن در ناپولی صحبت کردم ولی به آئورلیو هم گفتم که این کار اصلاً ساده نیست.

آئورلیو دی‌لارنتیس، رئیس باشگاه ناپولی هم با تقدیر از دستاوردهای این مربی اسپانیایی در ناپولی اظهار داشت: از رافا به خاطر دو سالی که کنار هم بودیم، تشکر می‌کنم. او با عملکردی که در چلسی داشت اولین تأثیرات را روی من گذاشت و به اثبات رساند که انتخابش برای سرمربیگری ناپولی درست بود.

ناپولی تیم چهارم جدول یکشنبه شب در هفته پایانی سری A ایتالیا پذیرای لاتزیو سوم جدولی است و تنها در صورت پیروزی بر آبی‌پوشان شهر رم سهمیه حضور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد در غیر اینصورت به رقابت‌های لیگ اروپا راه پیدا خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.