دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: نفت از حالا طرفدار دارد و برای بازی بعدی در لیگ قهرمانان آسیا ۵۰هزار هوادار به استادیوم می‌آید.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص معطلی تیم فوتبال نفت تهران در فرودگاه جده توسط مسئولان فرودگاه عربستان گفت: آنجا واقعاً ما را اذیت کردند و پنج ساعت در فرودگاه معطل شدیم اما باید از قنبرزاده تشکر کنیم که وجودش باعث شد اذیت نشویم  چرا که او اعلام کرد تیم را به تهران بر می‌گرداند اما خدا را شکر که با دعای مردم سربلند شدیم و بعد از بازی هرکس با من تماس می‌گرفت خوشحال بود. البته برای پرسپولیس هم مشکل درست کرده بودند و ما فهمیدیم که آنها هم چقدر اذیت شدند.

وی ادامه داد: البته فکر می‌کنم ما بسیار بیشتر از پرسپولیسی‌ها اذیت شدیم و بعد از بازی هم تحرکاتی انجام دادند اما ما قبل از بازی گفته بودیم که اگر از این بازی صعود کردیم همان کاری را کنیم که آنها کرده بودند و دیدید که وسط زمین با پرچم ایران جشن گرفتیم و سه بار هم یا حیدر گفتیم که به همه چسبید.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در خصوص مصدومیت صورتش که در این بازی به وجود آمد افزود: در یک موقعیت تک به تک از ناحیه پلک مصدوم شدم اما گفته بودم که به خاطر عرق ملی که دارم سرم را هم جلوی توپ به خصوص که حریف ما عربستانی بود و دیدید که وحید امیری و علیرضا عزتی هم مصدوم شدند اما من دست همه را می‌بوسم و این صعود را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در جریان بازی هم بطری‌های نوشیدنی زیادی هم به طرف ما پرتاب شد که خود من یکی از آب‌میوه‌ها را خوردم اما زمانی که این تیم به تهران آمد ما به آنها بی‌احترامی نکردیم هرچند که این مسائل کار خودشان را سخت کرد چون باز هم باید در دوره‌های بعد به ایران بیایند.

بیرانوند در خصوص روند مثبتی که نفت تهران در لیگ امسال و در سه جام داشته اظهار داشت: برای اولین بار یک تیمی در ایران برای هر سه جام تلاش مؤثر کرد و الان هم جزو ۸ تیم برتر آسیا هستیم و توانستیم بعد از ۵ سال شاهد باشیم که یک تیم ایرانی به این مرحله می‌رسد و الآن هم مدعی قهرمانی جام حذفی به حساب می‌آییم و شما شک نکنید که نفت از حالا طرفدار دارد و برای بازی در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بدون شک ۵۰ هزار تماشاگر به استادیوم می‌آید با این همه امیدوارم فصل بعد را خوب شروع کنیم و امسال هم بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم تا مزد زحماتمان را بگیریم.

بیراوند در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا در نفت باقی می‌ماند یا نه، گفت: خیلی سخت است چرا که دانشجو هستم و باید به آینده‌ام فکر کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )