پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، با لغو مزایده استقلال و پرسپولیس، این دو تیم تضعیف شده و لطمه خوردند.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره رد اهلیت خریداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: شرایطی که سازمان خصوصی‌سازی برای متقاضیان این دو باشگاه قرار داده است، همه چیز را سخت می‌کند. اینکه کسی بیاید پول بدهد و هزینه کند اما اختیارات تیم و باشگاه دست دولت باشد، با قوانین خصوصی‌سازی مغایرت دارد.

وی در ادامه افزود: با لغو مزایده، تنها استقلال و پرسپولیس تضعیف شده و لطمه خوردند. همه تیم‌ها به دنبال جذب بازیکن هستند اما هنوز وضعیت استقلال مشخص نشده است. این شرایط برای تیمی مثل استقلال خوب نیست و کار را برای فصل آینده سخت می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم است، گفت: این مسئله را نشنیده‌ام و صحبتی هم با من نشده است. تکلیف استقلال هنوز مشخص نشده که مسئولان این باشگاه بخواهند سرمربی و بازیکنان جدید جذب کنند.

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که برای هدایت استقلال موافق گزینه خارجی است یا داخلی، عنوان کرد: موافق آمدن مربی خارجی مطرح هستم اما سابقه نشان داده که پس از انقلاب مربیان خارجی در استقلال مثمرثمر نبوده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.