مربی تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به اینکه جهانبخش جراحی انجام داده و در دوران نقاهت است نمی‌دانیم در لیست نهایی تیم ملی خواهد بود یا خیر.

به گزارش خبرگزاری فارس، اوسیانو کروز در مورد اردوی تیم ملی اظهار داشت: نظر شخصی من و کل کادر فنی این است که رضایت بالای از عملکرد بازیکنان داریم به خصوص اینکه این کمپ در انتهای لیگ برتر برگزار شد و از عملکرد آنها در این مینی کمپ بسیار راضی هستیم چون بازیکنان با عملکرد خوب خود و پشتکاری که داشتند توانستند بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

وی افزود: البته برای ما تأسف‌ برانگیز بود که بازیکنان نفت، پرسپولیس و ذوب‌آهن را در اختیار نداشتیم اما با توجه به گروهی هستند و آنهایی که نتوانستند بیایند کم و بیش ۹۵ درصد از شاکله اصلی تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ را در اختیار داریم.

دستیار کی‌روش در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس چه زمانی به اردو اضافه می‌شوند، گفت: مطمئناً این بازیکنان در لیست آماده‌باش ما حضور دارند اما تصمیم نهایی را هنوز نگرفته‌ایم و این تصمیم را در اردوی نهایی خواهیم گرفت. در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس به همراه بازیکنان تیم‌های نفت و ذوب‌آهن در لیست آماده‌باش هستند.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه کادر فنی تا چند درصد به اهداف خود رسیده است، گفت: همانطور که گفتم بسیار خرسندیم از عملکرد بازیکنان چرا که به اهدافی که داشتیم در این دو مینی‌کمپ به آن رسیدیم. بازیکنان جوانی که برای اولین‌بار آمدند، اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده‌اند و از این پس می‌توانند به راحتی فوتبال خود را در تیم ملی ارائه کنند.

وی گفت: باید تأکید کنم که بسیار خوشحالیم از نوع نگرش و انگیزه آنها و برخوردی که از خود برجای گذاشتند.

کروز در پاسخ به این سؤال که چرا جهانبخش به اردوی تیم ملی نیامده است، افزود: هنوز نمی‌دانیم او در لیست نهایی است یا خیر. جهانبخش جراحی انجام داده بود و در حال حاضر در دوران نقاهت به سر می‌برد. البته کادر پزشکی تیم ملی وضعیت او را به صورت دقیق بررسی کرد اما نمی‌دانیم در لیست نهایی خواهد بود یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.