مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پدیده با اشاره به دعوت مجددش به تیم ملی گفت: اردوی آفریقا برایم فقط درمانی بود اما خدا را شکر که دوباره به تیم ملی دعوت شدم.

به گزارش ایسنا ، محمد نژادمهدی در نشست خبری پیش از تمرین امروز پنجشنبه تیم ملی اظهار کرد: قبل از جام ملت‌ها به دلیل مصدومیت در اردوی آفریقا تنها مباحث درمانی را پشت سر گذاشتم اما خوشبختانه دوباره توانستم با توجه به تمرین‌ها نظر مثبت کادر فنی را جلب کنم.

وی درباره وضعیت باشگاه پدیده و افت این تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ابتدای فصل همه چیز خوب بود اما در نیم فصل شرکت پدیده به مشکل مالی خورد. در ابتدا بازیکنان انگیزه کافی داشتند اما پس از آن شرایط فرق کرد تا دیگر نتوانیم همانند هفته‌های اول بازی کنیم و چند بازیکن خوب تیم جدا شدند؛ هرچند که خرید‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم به خوبی تیم را جمع و جور کنیم.

نژاد مهدی درباره وضعیت قراردادش با باشگاه پدیده نیز عنوان کرد: یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم و هنوز وضعیت پدیده مشخص نیست. کسی هم در این زمینه پیگیری نمی‌کند. به دلیل مشکلات مالی مردم با شرکت پدیده، باشگاه هم به مشکل مالی برخورد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.