دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا می‌گوید تمرین‌های مربیان خارجی دروازه‌بان‌ها با تمرین‌های مربیان داخلی دروازه‌بان‌ها متفاوت است.

به گزارش ایسناT محمدرضا اخباری در نشست خبری پیش از تمرین امروز تیم ملی با اشاره به این که بسیار خوشحال است که از طرف یک مربی بزرگ برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که دید مثبتی نسبت به بازیکنان امید و بازیکنان جوان لیگ برتر وجود داشته است.

وی ادامه داد: سایپا برای اولین بار است که سه بازیکن در تیم ملی دارد. علاوه بر این باید از دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی تشکر کنم.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه دروازه‌بان‌های خیلی خوبی در تیم ملی حضور دارند که آمار خیلی خوبی را نیز در رده باشگاهی و بین‌المللی به جای گذاشته‌اند، گفت: من جوان هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرم.

وی درباره تفاوت تمرین‌ها مربیان دروازه‌بان‌های خارجی با داخلی اظهار کرد: مربی دروازه‌بان‌های سایپا نیز خارجی است و با این مدل‌ تمرین‌ها آشنایی دارم اما تمرین‌های مربیان دروازه‌بان‌های خارجی با مربیان دروازه‌بان‌های داخلی متفاوت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.