رافائل بنیتس با تاکید بر جدایی از ناپولی در پایان فصل از رئال مادرید درخواست کرده است زیدان را به نیمکت مربیگری این تیم بازگرداند.

به گزارش ایسنا، رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی که هم اکنون تیمش در رده چهارم لیگ ایتالیا قرار دارد عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری خود تاکید کرد در پایان فصل از ناپولی جدا می شود.

او در این نشست گفت: می خواهم اعلام کنم دوران ۲ ساله من در ناپولی به اتمام رسید و فصل آینده اینجا نخواهم بود. از تمامی مدیران و مسئولان این باشگاه تشکر می کنم. هفته آخر یک بازی مهم با لاتزیو داریم و من دوست دارم در آخرین بازی که هدایت ناپولی را در دست دارم به پیروزی برسم. ترک کردن تیمی که مردم آنجا با شما رفتار خیلی خوبی داشتند سخت است. من از روز اول حضورم در ناپولی از همه چیز لذت بردم و حالا با ناراحتی این تیم را ترک می کنم.

به این ترتیب احتمال حضور رافائل بنیتس به عنوان سرمربی رئال مادرید بیشتر شده است. به نوشته روزنامه AS این مربی که در تیم جوانان رئال فعالیت کرده است، چهارشنبه هفته آینده به عنوان سرمربی این تیم اسپانیایی انتخاب خواهد شد. این روزنامه همچنین ادعا کرد بنیتس از سران رئال مادرید درخواست کرده است فرناندو هیرو مربی این تیم را برکنار و زیدان را به نیمکت این تیم بازگردانند.

جدایی فرناندو هیرو دستیار اول این فصل آنچلوتی از جمع مادریدی ها با اتمام قراردادش قطعی شده و این وب سایت خبری ادعا کرده که زیدان از همکاری دوباره با تیم اصلی و حضور در این پست استقبال کرده است.

به نوشته این روزنامه بنیتس همچنین از سران رئال درخواست کرده است مذاکرات خود را برای جذب رحیم استرلینگ از لیورپول شروع کنند. این بازیکن لیورپولی از تمدید قرارداد خود با این باشگاه به دلیل ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان امتناع کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.