سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن با این ادعا که تقویت تیمش در این فصل کاری تقریباً غیرممکن است تأکید کرد که ستاره‌های بزرگ خود را برای فصل آینده در استمفوردبریج حفظ خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو اعلام کرد که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، برای او اولویت حفظ بازیکنان فعلی‌اش است نه خرید بازیکنان جدید و اینکه هیچ یکی از مهره‌های فعلی چلسی فروخته نخواهند شد.

آقای خاص که تیمش در فصل ۱۵-۲۰۱۴ قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، در آستانه اولین بازی دوستانه پیش فصل آبی‌پوشان لندن برابر تیم ستارگان منتخب تایلند، گفت: ما بازیکنان‌مان را دوست داریم و از آنها راضی هستیم. ممکن است دو یا سه بازیکن همیشه به تیم بیایند و این طبیعی است اما بازیکنانی که من دنبال‌شان هستم همان‌‌هایی هستند که می‌خواهم در تیم نگه دارم.

«فصل گذشته من بازیکنانی داشتم که می‌خواستم آنها را بفروشم»، وی با یادآوری این موضوع گفت: مهمترین چیز در بازار این است که بازیکنی را از دست ندهیم.

مورینیو ادامه داد: من چگونه می‌توانم مهاجمی بهتر از دیه‌گو کاستا پیدا کنم؟ یا هافبکی بهتر از نمانیا ماتیچ؟ یا دفاع راستی بهتر از برانیسلاو ایوانوویچ؟ تیم ما در این فصل بسیار خوب بود. ما هیچ بازیکن مصدومی نداشتیم و سه نفر از بازیکنان‌مان در تمامی ۳۸ بازی‌ لیگ به میدان رفتند.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن در خصوص احتمال اضافه شدن بازیکنان بزرگ به تیمش در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی هم تأکید کرد: اینکه به تیم قهرمان ملحق می‌شوید معنایش این نیست که خودتان هم بازیکن بزرگی هستید. نام‌های بزرگ آنهایی هستند که قهرمان می‌شوند.

تیم فوتبال چلسی برای برگزاری اولین اردوی پیش‌فصل خود در آسیا، به بانکوک سفر کرده است و شنبه هفته آینده قرار است، در ورزشگاه راجامانگالا با تیمی متشکل از بهترین بازیکنان لیگ تایلند مصاف داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.