جذب سرمربی سویا برای کهکشانی‌ها برخلاف دیگر گزینه اصلی که برای هدایت این تیم نام برده می‌شود، هزینه‌ای ۱.۵ میلیون یورویی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اخراج کارلو آنچلوتی از سمت مربیگری تیم فوتبال رئال‌مادرید، شایعات مختلفی درباره آینده کادر فنی این تیم شکل گرفته و از اونای امری سرمربی سویا که تیمش شب گذشته (چهارشنبه) قهرمان لیگ اروپا شد و رافائل بنیتس سرمربی ناپولی به عنوان گزینه‌های اصلی فلورنتینو پرس رئیس کهکشانی‌ها نام برده می‌شود.

استخدام امری اما برای رئال‌های ۱.۵ میلیون یورو هزینه دربرخواهد داشت. جذب امری تا پیش از این برای کهکشانی‌ها هزینه‌ای نداشت، چون او در سال آخر قراردادش با آندلسی‌ها قرار داشت اما طبق بندی که در قرارداد او وجود دارد، سویا در صورت کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی (اتفاقی که با قهرمانی در لیگ اروپا و راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان رخ داد) مختار است قرارداد سرمربی‌اش را به صورت خودکار برای یک سال دیگر تمدید کند و فسخ این قرارداد از سوی امری برای، مستوجب پرداخت غرامت است.

بسیاری از رسانه‌ها از بازی شب گذشته سویا برابر دنیپرو در فینال لیگ اروپا به عنوان آخرین حضور امری روی نیمکت تیم پنجم این فصل لالیگا یاد کرده‌اند و این در حالی است که مسئولان سویا بر اینکه حاضر به از دست دادن سرمربی اسپانیایی خود نیستند، تأکید کرده‌اند. اکنون اضافه شدن یک سال دیگر به مدت قرارداد امری هزینه‌ای اضافی برای مشتریان او خواهد داشت هرچند که این مبلغ برای تیم‌های ثروتمندی مانند رئال‌مادرید، منچسترسیتی و حتی میلان مانع بزرگی محسوب نمی‌شود.

در همین حال نشریه آس اسپانیا نوشته است که بازیکنان تیم سویا از مسئولان باشگاه خواسته‌اند که تمام تلاش خود را برای حفظ امری انجام دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.