در نظرسنجی یکی از نشریات معتبر اسپانیایی مشخص شده که میزان محبوبیت رئیس کهکشانی‌ها در میان اعضا و هواداران این باشگاه پس از سپری کردن یک فصل بدون جام اُفت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه مارکای اسپانیا برای ارزیابی عملکرد و محبوبیت فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید اقدام به یک نظرسنجی آنلاین از هواداران این باشگاه کرده است که در آن مشخص شد محبوبیت او نسبت به دو سال پیش کاهش یافته است.

در این نظر‌سنجی میانگین نمره‌ای که هواداران به مدیریت فلورنتینو پرس داده‌اند ۶.۲۴ از ۱۰ بود که اگرچه نمره قبولی محسوب می‌شود اما نمره‌ای هم نیست که بخواهد به آن ببالد. نکته جالب توجه در این نظرسنجی این است که تعداد بانوانی که به پرس نمره قبولی و بالا داده‌اند به مراتب بیشتر از مردان، اعضای مسن‌تر و آن دسته از کسانی بوده است که جزو هواداران قدیمی رئال محسوب نمی‌شوند.

با وجود اعتماد نسبی که هواداران رئال نسبت به پرس دارند ، محبوبیت او در قیاس با دو سال گذشته اُفت محسوسی داشته است. در سال ۲۰۱۳ میانگین نمره‌ای که هواداران به مدیریت فلورنتینو پرس دادند، ۷.۳۷ بود. اُفت نمره پرس در این دو سال در حالی بوده است که رئال موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی اسپانیا، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد، جام‌هایی که همه آنها در دوره مربیگری کارلو آنچلوتی رقم خورد.

اگرچه نظرسنجی نشریه مارکا پیش از آخرین بازی رئال مادرید در این فصل (برابر ختافه) صورت گرفت اما قطعی به نظر رسیدن اخراج کارلو آنچلوتی ظاهراً روی نظر هواداران درباره فلورنتینو پرس تأثیر منفی گذاشته است، چرا که اکثر آنها خواهان ماندن کارلتو بودند.

نکته جالب دیگری که درباره نظرسنجی مارکا وجود دارد این است که به نظر می‌رسد بخش اعظم اعضای باشگاه رئال مادرید با سیاست‌های پرس در حوزه نقل‌وانتقال بازیکن موافق هستند، چرا که نمره نقل‌وانتقالات وی (۶.۶۲) بالاترین نمره در تمام بخش‌های مدیریتی‌اش بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.