قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: خواهش ما از مسئولان کمیته مبارزه با دوپینگ این است که در دیدار پایانی لیگ چهاردهم مسابقه پلی‌آف بین مس کرمان و استقلال خوزستان تست دوپینگ گرفته شود.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار برگشت پلی‌آف استقلال خوزستان و مس کرمان برای مشخص شدن آخرین تیم حاضر در لیگ پانزدهم گفت: جا دارد از زحماتی که طی یک سال اخیر برای فوتبال ایران کشیده تشکر کنیم. با تلاش مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته مبارزه با دوپینگ، لیگ بسیار خوب، منظم و جوانمردانه‌ای را پشت سر گذاشتیم و جا دارد به خاطر تلاش‌هایی که در این رابطه انجام شد، از دوستانمان تشکر کنیم.

وی افزود: خواهشم از مسئولان این است که در دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر مسئولان کمیته مبارزه با دوپینگ حاضر شوند و از بازیکنان دو تیم تست دوپینگ بگیرند تا مشخص شود اصول جوانمردی در این مسابقه هم رعایت شده و بدون شک این اتفاق باعث خوشحالی ما و مسئولان مس کرمان خواهد شد، حتی دوستان می‌توانند نمونه‌های بیشتری را هم به عنوان تست دوپینگ از بازیکنان دو تیم بگیرند.

قائم مقام استقلال خوزستان تأکید کرد: همچنین درخواستم از مسئولان کمیته داوران که همیشه با تمرکز و توجه کافی در چینش داوران عملکرد بسیار مثبتی دارند این است که داوران باتجربه‌ای را در دیدار برگشت انتخاب کنند تا بدون هیچ مشکلی این مسابقه به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال خوزستان و مس کرمان روز یکشنبه در شهر کرمان در دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند. مسابقه رفت این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.