مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از وزیر ورزش درخواست کرد تا مدیریت تیم‌های استقلال و پرسپولیس را به این استان واگذار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه  همایش ورزش، جوانان و محیط زیست از درخواست این اداره کل برای واگذاری سرخابی‌ها پایتخت خبر داد.

وی در این زمینه گفت: از وزیر ورزش درخواست کردیم با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس تهرانی هستند این دو تیم را به ما واگذار کنند؛ این پتانسیل را داریم که از آنها حمایت کنیم و برای آنها اسپانسر بگیریم.

گرشاسبی تصریح کرد: زمانی که مدیرکل ورزش استان خوزستان بودم سه تیم لیگ برتری را تحویل دادیم. حتی می‌توانستیم صنعت نفت آبادان را به لیگ برتر بیاوریم، اما به خاطر مسائل سیاسی که در آن زمان وجود داشت نشد.

مدیرکل ورزش استان تهران با اشاره به اینکه هیچگاه در واگذاری استقلال و پرسپولیس از مسئولان ورزش استان تهران برای حضور در جلسات واگذاری دعوت نشده است گفت: با این وجود این آمادگی را داریم که این دو تیم را تحویل بگیریم، آنها را ساماندهی کنیم، برایشان هیات مدیره خوب و حامیان مالی خوبی انتخاب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.