رئیس فدارسیون فوتبال آلمان خواستار برکناری بلاتر بعد از بازداشت‌های اخیر اعضای فیفا شد.

به گزارش ایسنا، پلیس سوئیس در اقدامی غیرمنتظره چند نفر از اعضای ارشد فدارسیون بین‌المللی فوتبال را در زوریخ بازداشت کرد.

ولفگانگ نیرزباخ، رئیس فدارسیون فوتبال آلمان خواستار استعفای سپ بلاتر شد. او در بیانیه ای که خبرگزاری آلمان منتشر کرد، گفت: اگر این اتهامات ثابت شود برای نهادی همچون فیفا بسیار خطرناک است. یک روز دیگر قرار است که نشست مجمع عمومی فیفا برگزار شود. چنین اتفاقاتی شرم آور است و اصلا نمی توان آن را قبول کرد. فدارسیون فوتبال آلمان چنین اتفاقاتی را محکوم می کند. ما از کشورهایی هستیم که ضرر کرده و خواستار برکناری بلاتر هستیم.

راینهارد راوبال، رئیس برگزاری لیگ آلمان نیز به کسانی اضافه شد که مخالف بلاتر بوده و خواستار برکناری او هستند. راوبال از این نیز از مخالفان بلاتر بود و ولفگانگ نیرزباخ را بهترین گزینه برای جانشینی او دانست. او گفت: بسیار اشتباه خواهد بود که برنامه روزانه کنگره فیفا با این اتفاقات روند خود را ادامه دهد. نباید این برنامه دیگر ادامه داده شود. اگر این اتهامات ثابت شود آسیب بزرگی به فیفا و دوستداران فوتبال زده خواهد شد. بلاتر مقصر اصلی است. او باید جوابگو باشد. نباید این اتفاقات رخ دهد. بر این باورم که بلاتر باید از کار برکنار بشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.