ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل از دستگیری سران فیفا بسیار خوشحال است و آنها را موش هایی توصیف کرد که مدت‌ها از پست خود در فیفا سوء استفاده می کنند.

به گزارش ایسنا، تعدادی از سران فیفا در محل اقامت خود در زوریخ دستگیر شدند. پلیس سوئیس این افراد را متهم به فساد کرده و آنها قرار است که در آمریکا محاکمه شوند.

دولت سوئیس همچنین سپ بلاتر و دستیارانش را ممنوع‌الخروج کرده است که این باعث خوشحالی بسیاری از فوتبال دوستان شده است؛ چرا که آنها با نامزدی مجدد بلاتر مشکل دارند. یکی از این افراد روماریو ،ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل است.

روماریو که همواره از مخالفان بلاتر بوده و فیفا و فدارسیون فوتبال برزیل را به فساد متهم می کرد، گفت: بسیاری از فاسدان و افراد دزد که مایه ضرر رساندن به فوتبال بودند دستگیر شدند و این بسیار خوشحال کننده است. یکی از این افراد ژوزه ماریا مارین رئیس سابق فدارسیون فوتبال برزیل است. او به همراه دیلما روسف، رئیس جمهور برزیل از رئیس جمهورهای کشورهایی که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حاضر شدند استقبال کرد. این افراد موش هایی بودند که مدتهاست خود را به فیفا چسپانده و از آن ارتزاق می کنند.

او ادامه داد: بسیار خوشحالم که چنین افرادی دستگیر می شوند اما این کاش پلیس برزیل این کار را می کرد و افرادی مانند ماریت را دستگیر می کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.