سرمربی ۴۳ ساله و اسپانیایی سویا در نشست خبری پس از قهرمانی در لیگ اروپا گفت: ما مستحق قهرمانی بودیم؛ دنیپرو سدی بسیار مرتفع بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار فینال لیگ اروپا، سویا اسپانیا با پیروزی سه بر دو مقابل دنیپرو اوکراین برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این دیدار که از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه و در ورشو برگزار شد، بیش از ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند.

سویا تنها تیم از زمان تغییر نام رقابت‌های لیگ اروپا در سال ۲۰۰۹ است که دو سال متوالی موفق به قهرمانی در این رقابت‌ها می‌شود، این تیم دو بار دیگر در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ قهرمان این مسابقات شده بود.

دنیپرو اوکراین که بسیاری شانس کمی را برای پیروزی این تیم در این بازی تصور می‌کردند، با ارائه بازی‌ای نزدیک کار را برای سویا سخت کرد و در نهایت نماینده اسپانیا موفق شد برای چهارمین بار در لیگ اروپا به قهرمانی برسد.

اونای امری سرمربی سویا در نشست خبری گفت: کار سنگین و بزرگی بود. دو طرف به خوبی بازی کردند. ما سختی‌های فراوانی در همه بازی‌ها تاکنون متحمل شدیم.

او افزود: میان دو نیمه ما در رابطه با این‌که چگونه بر این تیم سرسخت و پرانگیزه پیروز شویم سخن گفتیم. ما باید لحظه‌ای غفلت را میان بازیکنان اوکراینی مشاهده می‌کردیم و آن‌وقت دست به کار می‌شدیم. ما واقعا استحقاق این قهرمانی را داشتیم زیرا که دنیپرو سد بسیار بلندی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.