اسطوره فوتبال آرژانتین می‌گوید به مقامات ارشد دستگیر شده فیفا، درباره احتمال برملا شدن فسادشان هشدار داده اما آنها به حرف‌های او توجهی نکرده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو مارادونا که از قدیم مخالف و جز منتقدان سرسخت عملکرد مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بود، به دستگیری ۹ تن از مقامات ارشد فیفا به اتهام فساد اداری، رشوه‌گیری، اخاذی و پولشویی به شبکه رادیویی «رِد» گفت: اینهایی که دستگیر شده‌اند از فوتبال و از شفاف‌سازی متنفرند. آنها با هم دوست قدیمی هستند و دست‌شان در یک کاسه است. آنها بی‌عرضه‌اند و ما باید این وضعیت را تغییر دهیم.

مارادونا ادامه داد: زمانی که گفتم این اتفاق برای‌شان رخ می‌دهد، به من گفتند که دیوانه‌ای. آنها به سراغ من هم آمدند و می‌خواستند با پول مرا بخرند اما من با کار کردن برای خودم اعتبار کسب کردم نه با فریب دادن مردم. مسئولان فیفا حتی برای‌تان آن احترامی را که شما برای توپ فوتبال قائلید، قائل نیستند.

کاپیتان پیشین آلبی‌سلسته تأکید کرد: افراد خوب فیفا در سمت خود باقی خواهد ماند. من خودم به حساب افراد بد خواهم رسید. فوتبال مرده است و دیگر شفافیتی در کار نیست. آنها فقط به مردم دروغ می‌گویند و یک ضیافت شام دیگر به راه می‌اندازند تا دوباره بلاتر را انتخاب کنند.

انتخابات ریاست فیفا فردا (جمعه) با حضور سپ بلاتر و شاهزاد علی بن آل حسین، رئیس فدراسیون فوتبال اردن به عنوان تنها نامزدهای این انتخابات در زوریخ برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.