تیم فوتبال نفت تهران با وجود شکست برابر الاهلی عربستان راهی مرحله یک چهارم نهایی سیزدهمین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد تا تنها نماینده ایران در جمع هشت تیم برتر قاره کهن باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه چهارشنبه تیم فوتبال نفت تهران در جده عربستان به مصاف الاهلی رفت و در پایان شکست ۲ بر یک را متحمل شد اما به لطف پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت راهی مرحله بعد شد.

در نیمه اول که تیم نفت نمایش قابل قبولی داشت، شاگردان منصوریان ابتدا در دقیقه ۳۱ روی ارسال خوب مبعلی و ضربه فنی پادوانی به گل برتری دست پیدا کردند اما در فاصله کمی دوگل را دریافت کردند. الاهلی در دقایق ۳۶ و ۴۳ توسط عمر السوما به دو گل رسید.

در نیمه دوم این تیم الاهلی بود که برای رسیدن به گل سوم تلاش زیادی از خود نشان داد تا بتواند با زدن یک گل دیگر به عنوان تیم برتر دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله بعد شود اما نفتی ها مقاومت خوبی داشتند و اجازه ندادند دروازه شان باز شود.

تیم فوتبال نفت که دیدار رفت را با برتری یک بر صفر برده بود و همین یک گل پشتوانه خوبی برای صعودش بود در ضد حملات می توانست دروازه حریف را باز کند اما کم تعداد بودن در خط حمله این اجازه را به شاگردان منصوریان نداد.

داور کره ای این دیدار با گرفتن ۸ دقیقه وقت اضافه استرس بازیکنان و کادر فنی نفت را بالا برد اما آنها با نمایشی منطقی و حفظ توپ توانستند این زمان را هم به خوبی کنترل کنند و در مجموع با تساوی ۲ بر ۲ و به لطف زدن یک گل در خانه حریف راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.