تیم فوتبال نفت تهران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نیمه نخست مقابل الاهلی عربستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال نفت ایران و الاهلی عربستان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه عبدالله الفیصل آغاز شد که در پایان نیمه نخست شاگردان منصوریان با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند.

در این بازی شاگردان علیرضا منصوریان هرچند که در ابتدای بازی کنترل توپ و میدان را به حریف خود سپرده بودند اما در ادامه توانستند حاکم بر بازی شوند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. در دقیقه ۳۱ نفت صاحب ضربه ایستگاهی شد که ایمان مبعلی توانست با یک سانتر بسیار زیبا پادوانی را در موقعیت گل قرار دهد و او هم با بغل پایی زیبا دروازه الاهلی را باز کند اما در ادامه الاهلی که برای صعود به مرحله بعدی مسابقات نیاز به زدن ۳ گل داشت به حملات خود افزود و در دقایق ۳۶ و ۴۲ توسط عمر السوما، بازیکن ۲۷ ساله سوریه‌ای خود به گل رسید و در پایان نیمه نخست توانست با نتیجه ۲ بر یک به رختکن برود.

کیم دانگ جین از کره‌جنوبی قضاوت این دیدار را برعهده دارد وی در نیمه نخست به علیرضا بیرانوند از نفت  و ولید رشید و موتاز اوساوی از الاهلی کارت زرد نشان داد.

دیدار رفت دو تیم با پیروزی یک بر صفر نفت به پایان رسیده بود.

در دقایق پایانی بازی موتاز اوساوی با لگد به وحید امیری ضربه‌ای زد که پس از آن درگیری‌ای هم بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد حتی اوساما اوساوی ضربه‌ای را هم با دست بر گلوی بازیکن نفت زد اما تمام این حرکات از چشم داور دور ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.