تمرین تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی پیگیری شد که رضا قوچان نژاد تنها غایب این تمرین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا آماده می کند، عصر امروز چهارشنبه تمریناتش را زیر نظر کارلوس کی روش در ورزشگاه شهید دستگردی پیگیری کرد.

در این تمرین که رضا قوچان نژاد تنها غایب آن بود، ابتدا کی روش دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و پس از آن ملی پوشان زیر نظر «دیگو» و آقاجانیان به گرم کردن بدن های خود پرداختند. تمرینات سرعتی و استقامتی بخش دوم تمرین امروز ملی پوشان را شامل می شد.

بیشترین زمان این تمرین به برگزاری فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که با روش خاص کی روش انجام شد و بازیکنان فوتبال تحت فشار در محوطه های مختلف را تجربه کردند. در این فوتبال کی روش تاکید داشت بازیکنان با پاس های کوتاه و حرکت از جناحین به سمت دروازه حریف حرکت کنند.

نکته جالب و دیدنی این تمرین حرکت آکروباتیک احسان حاجی صفی از میانه های زمین بود که ضربه او به گل تبدیل شد و مورد توجه بازیکنان تیم ملی و حاضران در ورزشگاه قرار گرفت.

امیرحسین پیروانی و مهدی تارتار مهمانان ویژه این تمرین بودند. تارتار در پایان تمرین به سمت بازیکنان رفت و با آنها احوالپرسی کرد. کادر فنی تیم ملی نیز با تارتار و پیروانی دقایقی گفتگو کردند. امیرحسین پیروانی برادر مدیر تیم ملی فوتبال (افشین پیروانی) است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.