تمرین امروز (چهارشنبه) ملی فوتبال کشورمان به مانند تمرینات مینی‌کمپ اخیر این تیم پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین مینی‌کمپی که از روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور ۳۲ بازیکن آغاز شده بود امروز در ورزشگاه پاس قوانین (دستگردی) پیگیری شد و بازیکنان از ساعت ۱۸ کار خود را آغاز کردند.

* بازیکنان ابتدا با دویدن و کارهای کششی و استارت‌های کوتاه بدن‌های خود را گرم کردند و آماده تمرینات تاکتیکی شدند. در این بخش چهار دروازه‌بان تیم ملی به صورت جداگانه با دن گاسپار تمرین خود را پیگیری کردند.

* پژمان منتظری، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان که امروز خود را به کادرفنی معرفی کرده است، به صورت انفرادی تمرین کرد و با دویدن نرم یک ریکاوری ساده را انجام داد.

* تمرین تاکتیکی تیم ملی که زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار شد به فوتبال تحت فشار اختصاص داشت که بازیکنان در سه تیم سفید، قرمز و سبز با یکدیگر به تمرین پرداختند. این تمرین تاکتیکی تکرار تمرین‌های مینی‌کمپ اول بود که دو تیم در داخل زمین حضور داشتند و یک تیم روی خط فرضی اجازه بیرون رفتن توپ را نمی‌دادند.

* کارلوس کی‌روش هنگام انجام فوتبال درون تیمی در میانه میدان حضور داشت و تذکرات لازم را به بازیکنان می‌داد. اوسیانو کروز نیز مسئول یادداشت‌برداری از تمرینات بود و نکات لازم را یادداشت‌برداری می‌کرد.

* هنگام انجام تمرین‌های تاکتیکی دو دروازه‌بان تیم ملی با دن‌گاسپار تمرین شوتزنی کردند که این تمرین بسیار سخت و فشرده بود.

* در این تمرین تمام بازیکنان تیم ملی از دستگاه‌های GPS استفاده کردند تا دکتر دیه‌گو بتواند شرایط آنها را زیرنظر داشته باشد.

* رضا قوچان‌نژاد که هنوز در اردوی تیم ملی حاضر نشده است تنها غایب تمرین امروز بود و علی کریمی، هافبک تیم فوتبال سپاهان که با مصدومیتی جزئی دست به گریبان است از روی نیمکت نظاره‌گر تمرین بود.

* در پایان نیمه نخست فوتبال درون تیمی و زمانی که اوسیانو کروز یادداشت‌های خود را در دفتر مخصوصش می‌نوشت مسعود شجاعی از پشت سر یادداشت‌های کروز را نگاه کرد که این مسئله باعث تعجب مربی تیم ملی شده بود. 

* تمرین تیم ملی ساعت ۱۹:۱۵ به اتمام رسید که بازیکنان با تمرینات دکتر دیه‌گو بدن‌های خود را سرد کردند.

* سه مربی ایرانی، مهدی تارتار، علی نظرمحمدی و امیرحسین پیروانی در تمرینات امروز حضور داشتند و از جایگاه VIP نظاره‌گر تمرین شاگردان کی‌روش بودند. این مربیان در پایان تمرین تیم ملی با مربیان و بازیکنان این تیم خوش‌وبش کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.