هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ خوشحالم که به هدفم که حضور در تیم ملی فوتبال بود رسیدم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  سعید عزت‌اللهی قبل از شروع تمرین تیم ملی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: خوشحالم به تیم ملی دعوت شدم. وقتی به فوتبال اسپانیا رفتم اولین هدفم پیشرفت بیشتر بود تا بتوانم به تیم ملی برسم. خدا کمک کرد و تلاشم از نگاه سرمربی پنهان نماند و به تیم ملی دعوت شدم. از او تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد تا به هدفم برسم. امیدوارم در لیست بعدی تیم ملی هم قرار بگیرم و بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

وی در مورد اینکه اگر به تیم امید برود آیا باز هم می‌تواند در تیم جوانان بازی کند، اظهار داشت: رده سنی من دیگر به تیم جوانان نمی‌خورد. بعد از مسابقات میانمار از رده سنی جوانان خارج شدم و فقط می‌توانم در تیم ملی امید و بزرگسالان بازی کنم.

هافبک تیم ملی در ارتباط با حضورش در فوتبال اروپا گفت: اولین مسئله‌ای که باعث تمایز فوتبال ما با اروپا می‌شود امکانات است. آنها از لحاظ زیرساختی شرایط بهتری دارند و آموزش‌های بیشتری به بازیکنان می‌دهند، ولی از لحاظ فوتبالی ما چیزی کم‌تر نداریم و اختلاف استعدادی بازیکنان بسیار کم است. در ابتدای حضورم در اروپا برایم شرایط سخت بود، اما کم کم عادت کردم و در آنجا جا افتادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.