عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام دوماه تنفس در طرح واگذاری سرخآبی‌ها از سوی سازمان خصوصی‌سازی٬ این زمان را فرصت مناسبی برای پیگیری طرح دوفوریتی عدم واگذاری آنها عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا محجوب  با بیان این‌که نتیجه دلخواه درخصوص واگذاری به دست نیامد٬ گفت: من از ابتدا هم با طرح واگذاری مخالف بودم زیرا تصور می‌کنم بعد از اجرای این طرح، مشکل اصلی اتفاق خواهد افتاد وآن‌ها از صحنه باشگاهی حذف خواهند شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به این‌که بلاتکلیفی ضربه بزرگی به این باشگاه‌ها خواهد زد٬ عنوان کرد: دو ماه تنفس فرصت خوبی برای ما است تا طرح دوفوریتی عدم واگذاری را پیگیری کنیم و در این‌باره حتما تلاش خواهیم کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این‌که هواداران بخواهند سهامدار باشند هم امکان‌پذیر نیست٬ کسی بودجه میلیاردی ندارد اگر کمکی هم بوده در حدی جزئی صورت گرفته که باید ممنون هم بود. اجرای طرح واگذاری حکم تعطیلی باشگاه‌ها را دارد. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ملی تلقی می‌شوند و بعد از ۵۰ سال ضمیمه فرهنگ مردم شده‌اند درباره آن‌ها باید بهترین تصمیم اجرا شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد: ما در گذشته درباره تیمی مثل استقلال اهواز نیز این تجربه را داشتیم و دیدیم که نتیجه خوبی حاصل نشد. من به عنوان یکی از کارگران مخالف این هستم که شرکت‌های خودروسازی از کارگران هزینه کنند.

محجوب افزود: این که برخی از کارخانه‌ها و شرکت‌ها تیم دارند بحثی جداست که برای تبلیغات این کار را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: دولت و مجلس باید از تصمیم خود صرفنظر کنند؛ زیرا کسی آبرو و حیثیت و فرهنگ را نمی‌فروشد و این باشگاه به فرهنگ ملت تعلق دارند و باید این نکته مهم را درنظر گرفت.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان این‌که به طورحتم مجریان این طرح سعی در اجرای قانون داشته‌اند٬ به خبرگزاری خانه ملت گفت: باید توجه داشت که دراین طرح اجرای قانون ساده نیست و سازمان خصوصی‌سازی و بخش‌های دیگر حتما باید به وظایف خود عمل کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )