هافبک هجومی تیم فوتبال ولفسبورگ تأکید کرد که با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نشده است اما آماده شنیدن پیشنهادهایی است که برای او به تیمش ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین دبروین با بیان اینکه باواریایی‌ها می‌توانند برای جذب او با مسئولان باشگاه ولفسبورگ وارد مذاکره شوند، گفت چیزی با عنوان عشق ابدی میان او و ولفسبورگ وجود ندارد و اینکه او آماده شنیدن پیشنهاداتی است که برای خریدش به نایب قهرمان این فصل بوندس‌لیگا ارائه می‌شود.

دبروین ۲۳ ساله ۱۸ ماه فوق‌العاده را در فولکس‌واگن آره‌نا سپری کرده و سهم بسزایی در نایب قهرمانی این فصل ولفسبورگ داشته است و به همین دلیل توجه باشگاه‌هایی مانند بایرن مونیخ و منچسترسیتی را جلب کرده است. این در حالی است که ولفسبورگ تأکید کرده است ستاره بلژیکی‌اش فروشی نیست.

دبروین در آستانه آخرین بازی تیمش در این فصل، فینال جام حذفی آلمان مقابل بورسیا دورتموند، به نشریه بیلد گفت: اگر بایرن مونیخ نسبت به عقد قرارداد با من علاقه دارد، باید با مسئولان ولفسبورگ وارد مذاکره شود، چون آنها هستند که تصمیم‌گیری می‌کنند و درباره آینده من مسئولند. تمام چیزی که درباره باشگاه‌های خواهان عقد قرارداد با من می‌دانم همان‌هایی است که روزنامه‌ها نوشته‌اند. من با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام، هرچند این را هم نمی‌توانم بگویم که تابستان امسال قطعاً در ولفسبورگ می‌مانم.

دبروین ادامه داد: فکر می‌کنم که اگر با هواداران صادق باشی برای آنها بهتر است تا اینکه بگویم ولفسبورگ عشق ابدی من است و بعداً آن را از یاد ببرم.

دبروین در ماه ژانویه سال ۲۰۱۴ با قراردادی ۲۰ میلیون یورویی از چلسی به ولفسبورگ پیوست و حالا شایعه انتقال او از این تیم شنیده می‌شود هرچند که کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی باشگاه اطمینان دارد با وجود سیلی از پیشنهادات متنوعی که برای خرید این بازی بلژیکی شده، می‌تواند او را حفظ کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.