سرمربی فرانسوی آرسنال ترجیح داد در آستانه دیدار فینال جام حذفی انگلیس, پاسخ کنایه جدید آقای خاص را ندهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو سرمربی آبی‌پوشان لندن در مراسمی که شب گذشته (سه‌شنبه) در باشگاه چلسی به مناسبت قهرمانی و اهدای جوایز بهترین‌های فصل این تیم برگزار شد، با گفتن داستان خیالی که با تصاویر گرافیکی همراه بود به رقبای اصلی تیمش از جمله آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد طعنه زد. آقای خاص در طعنه به تیم آرسنال گفت: این تیم می‌خواهد با دو دروازه بازی کند. این تیم هم گل می‌زد هم گل می‌خورد. این تیم گل‌های واقعاً زیبایی می‌زند اما بعدش سروکله اتوبوس پیدا می‌شود و این تیم دیگر نمی‌تواند گل بزند.

آرسن ونگر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در مورد کنایه آقای خاص به آرسنال عنوان کرد: صحبت‌های مورینیو را فراموش کنید. به موضوع دیگری بپردازیم. علاقه‌ای به صحبت‌های او ندارم. دوست ندارم به هر چیزی که مردم می‌گویند گوش کنم. من به پرسش‌هایی که شما از من می‌پرسید گوش می‌دهم و به آنهایی که نخواهم، پاسخ نخواهم داد.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن که شاگردانش شنبه شب در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف استون‌ویلا خواهند رفت، گفت: هنوز نمی‌دانم که چه کسی برای این بازی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. در فینال جام حذفی مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند، مهم این است که جام را به خانه بیاوریم.

آرسنال در صورت قهرمانی در جام حذفی می‌تواند رکورد ۱۱ قهرمانی خود و منچستریونایتد را بشکند و به تنهایی با ۱۲ قهرمانی در این رقابت‌ها رکوددار شود.

ونگر ۶۵ ساله در این خصوص اظهار داشت: کارمان در فینال جام حذفی خیلی دشوار است. البته که رکوردزنی را دوست دارم ولی در بازی شنبه رکوردشکنی مهم نیست و مهم این است که همه با هم خوشحال به خانه برگردیم. دوست دارم جام را فتح کنیم. روی رکوردزنی فردی‌ام تمرکز نکرده‌ام و برای رسیدن به این هدف‌مان سخت تلاش خواهیم کرد. ما در تقابل با منچستریونایتد همین کار را کردیم، بازی‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتیم و حالا در آخرین گام به فکر قهرمانی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.