باشگاه سائوپائولو که خیال اخراج کارلوس اوسوریو را دارد برای انتخاب سرمربی آینده خود به دوستان کی‌روش روی آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی کسب نتایج ضعیف از سوی مردان کارلوس اوسوریو، باشگاه سائوپائولو به فکر عقد قرارداد با یک مربی بزرگ افتاده و دوست ندارد در چند سال آینده نیز با یک مربی متوسط به کار خود در میانه جدول فوتبال سطح A برزیل ادامه دهد.

از طرفی با اخراج واندرلی لوکزامبورگوی برزیلی از سوی فلامینگو که مربیگری در رئال مادرید را نیز در کارنامه خود یدک می‌کشد، این شایعه بر سر زبان‌ها افتاده که ممکن است وی مربی آینده سائوپائولو لقب بگیرد. گزینه جدی دیگری که او هم از دوستان نزدیک کی‌روش محسوب می‌شود و با واسطه گران بین فوتبال پرتغال - برزیل و رئال مادرید ارتباط خوبی برقرار کرده، دستیار پیشین کی‌روش در رئال مادرید یعنی خوزه سانتوس پسیرو است. این مربی پرتغالی که در چند سال گذشته نیز با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ارتباط داشته پس از ترک رئال مادرید فعالیت در الهلال، پاناتینایکوس، تیم ملی فوتبال عربستان، براگای پرتغال و الوحده امارات را وارد رزومه خود کرده است. پسیرو این روزها گزینه اصلی سائوپائولو است و وب سایت "گل کاراکل" برزیل مدعی است که حتی برای امضای پیش‌قرارداد با سائوپائولو اعلام آمادگی کرده است. مربیان پرتغالی برای فعالیت در برزیل مشکل زبان نداشته و آنجا را خانه دوم خود می‌دانند، از طرفی بعید به نظر می‌رسد ورود گروهی از دوستان بسیار نزدیک و صمیمی از پرتغال به رئال مادرید، از رئال مادرید به چند باشگاه عربی و امروز از نقاط مختلف به سمت باشگاه‌های برزیلی تصادفی باشد.

در منابع خبری برزیلی و پرتغالی نامی از کی روش به عنوان گزینه اصلی و مهم برای مذاکره با سائوپائولو ذکر نشده اما به هر حال نمی‌شود علاقه باشگاه سائوپائولوی برزیل برای به خدمت گرفتن کی‌روش را نادیده گرفت، باشگاهی که حاضر شده به سراغ دستیار کی‌روش در رئال مادرید برود.

از طرفی کارلوس میگل آیدار، ریاست باشگاه سائوپائولوی برزیل نیز مشتاق عقد قرارداد با پسیرو است و او را گزینه مناسبی برای اوسوریو می‌داند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.