مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس هم برنده ای نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس هم به دلیل عدم احراز اهلیت خریداران برنده ای نداشت.بر اساس این خبر و آن طور که پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی می گوید تا پایان فصل نقل و انتقالات دیگر مزایده ای برگزار نخواهد شد و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وزارت ورزش واگذار شدند.

طبق تصمیمات اتخاذ شده قرار است پرسپولیس و استقلال یک بار دیگر در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرند تا طبق روال قبلی اداره شوند.این در حالی است که با این شرایط وزارت ورزش هم احتمالا قدم در مسیری می گذارد که دو باشگاه را به مدت سه سال اجاره بدهد.نکته اینجاست که حتی در صورت افتادن چنین اتفاقی باز هم اجاره کنندگان همان کسانی هستند که برای خرید دو باشگاه پیش قدم شده بودند.

حسین هدایتی،شرکت بهنام پیشرو کیش،ایران خودرو و سایپا.۴ گزینه ای که اهلیت ملی هیچ کدام تایید نشده است!

هدایتی که از همان ابتدا با مشکل روبرو بود حتی ساختار شرکتش را تغییر داد.شرکتی که سرمایه اسمی آن ۲۱ هزار میلیارد تومان بود.دلیل این کار این بود که به سازمان خصوصی سازی بگویند که هدایتی نقشی در این شرکت ندارد و اصلا قرار نیست او پرسپولیس را بخرد.اما جالب اینجاست که ۸ میلیارد واریزی برای شرکت در مزایده از حساب شخصی او به حساب خصوصی سازی واریز شده بود!

هدایتی ادعا می کرد که آمارهای وزارت اقتصاد در مورد دارایی ها و بدهی هایش درست نیست اما این برای دومین بار است که اهلیت مالی او و شرکت های زیر مجموعه اش برای خرید باشگاه پرسپولیس مورد تایید قرار نمی گیرد.شاید اگر او بخواهد کارخانه یا هر چیز دیگری بخرد مشکلی از این بابت نداشته باشد.

تقی گلرخسار هم که با شرکت بهنام پیش رو کیش پا پیش گذاشته بود با شرایطی مشابه شرایط هدایتی از گردونه خارج شد.

اما در این میان دو شرکت بزرگ خودرو سازی که بخشی از بدنه دولت برای خرید سرخابی ها دنبال آنها رفته بود هم در این مزایده نتوانستند برنده شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.