مخبر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئن باشید در خصوص عدم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وزرای اقتصاد و ورزش را به مجلس فرا می‌خوانیم تا پاسخگو باشند.

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص رد اهلیت شرکت‌کنندگان در مزایده چهارم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و بازگردانده شدن این دو باشگاه به وزارت ورزش و جوانان گفت: به اعتقاد من وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی یک سال با مردم بازی کردند. من همه جا اعلام کردم حضور خودروسازان در مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس غیرقانونی نیست و با شرایط بد مالی که دو شرکت خودروساز دارند، خلاف مصلحت است. من حتی گفتم که شک نداشته باشید این کار خودروسازان را زمین می‌زد مگر آنکه آنها به اوج شکوفایی اقتصادی رسیده باشند.

مخبر فراکسیون ورزش مجلس افزود: در اسفند سال ۹۲ ما در مجلس بودجه را مصوب کرده و قانون واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را اعلام کردیم. چرا از فروردین ۹۳ این مصوبه مجلس را اجرایی نکردند؟ مگر وظیفه وزارت ورزش فقط این است که منتظر پایان ماه باشد تا فقط به زیر مجموعه‌هایش حقوق بدهد؟ این وزارتخانه باید در طول سال کار کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه وزارت ورزش طی یک سال گذشته هیچ برنامه‌ای را به مجلس ارائه نداده است و نمایندگان مردم استراتژی و برنامه‌های این وزارتخانه را نمی‌دانند، تأکید کرد: وزارت ورزش چه کاری را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام داد؟ تقریباً هیچ کاری در این خصوص نکردند و فقط زمان را کشتند. مطمئن باشید اگر کسی به قصد تمسخر اقدامی را انجام دهد نه مردم را مورد تمسخر قرار داده و نه مجلس را بلکه خودش را مسخره می‌کند، چون مردم بر آنچه می‌گذرد به خوبی واقف هستند و ما هم از روز اول به عنوان نمایندگان مجلس یادآور شدیم که غفلت نکنند.

حسینی تصریح کرد: در واقع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خودروسازان و بازگشت این دو باشگاه به وزارت ورزش و جوانان دو گزینه بد و بدتر بود که گزینه بدتر را انتخاب کردند. چه اشکالی داشت که این باشگاه‌ها را به طور مشروط به بخش‌های خصوصی که متقاضی آنها بودند واگذار می‌کردند؟ مطمئن باشید در خصوص این اتفاقاتی که رخ داده است، وزرای اقتصاد و ورزش را به مجلس فرا می‌خوانیم تا پاسخگو باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.