مشاور سازمان خصوصی‌سازی کشور با تاکید بر اینکه اهلیت متقاضیان خرید دو باشگاه پرطرفدار تهرانی تایید نشد اعلام کرد مزایده فروش سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دو ماه به تعویق افتاد.

جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بی نتیجه ماندن مزایده چهارم فروش سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: علت لغو مزایده این بود که برنده نداشت. شرکت «ایوان‌ابتکار» که متقاضی خرید پرسپولیس بود، به صورت مشروط قصد خرید این باشگاه را داشت اما برای این کار شرطی داشت که ما آن را نپذیرفتیم.

وی اضافه کرد: اهلیت شرکت استیل‌آذین ایرانیان و بهنام پیشروی کیش تائید نشد و به همین علت مزایده چهارم هم برنده نداشت.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی کشور در ادامه افزود: فعلا دیگر قصد نداریم تا دو ماه دیگر مزایده‌ای را برگزار کنیم و از دو ماه دیگر دوباره فروش پرسپولیس را آغاز می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف این تیم‌ها در نقل و انتقالات چه می‌شود؟ تصریح کرد: وزارت دارایی با وزارت ورزش و جوانان این همکاری را داشته که این تیم‌ها مانند قبل با قدرت بازیکن جذب کنند و مانند قبل روندشان را طی کنند.

سبحانی در پایان در خصوص نحوه واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: باید بررسی‌هایی انجام شود و طبق قوانین و مقررات، نحوه واگذاری این دو تیم مشخص گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.